Українцям можуть приходити рахунки за світло із занадто підозрілою сумою: що робити при захмарних платіжках
/https%3A%2F%2Ft9237931.s3.eu-central-1.amazonaws.com%2Ffeed%2F1%2F92401a74077855fbc0463317eac1c55f.jpg)
Майже кожен, хто користується електроенергією, хоча б один раз стикається з ситуацією, коли отримує рахунок із завеликою сумою. У таких випадках рекомендується не поспішати оплачувати квитанцію, а спочатку переконатися, що нарахування є коректними.
Про це пише Yasno у Facebook.
Якщо ви отримали рахунок за спожиту електроенергію і зазначена сума здається вам завеликою, слід звернутися до компанії Yasno через приватні повідомлення або чатбот у Viber чи Telegram, щоб вони розглянули ситуацію.
У представників компанії підкреслюється, що нарахування проводяться на основі інформації, наданої споживачем.
Постачальник електроенергії підкреслює:
- Якщо показники лічильника не були подані вчасно, нарахування за споживання буде визначено на основі середньодобового споживання.
- У випадку, коли оплата була здійснена безпосередньо перед формуванням рахунку та кошти ще не були зараховані (цей процес може займати до трьох робочих днів), клієнт може отримати смс-повідомлення про несплату. Рекомендуємо у таких випадках перевірити статус оплати в особистому кабінеті.
- Може виникнути ситуація з помилковим номером особового рахунку. Часом споживачі отримують повідомлення про сплату за рахунок житла, де вони фактично не мешкають. Більше інформації про те, що робити в такому випадку, можна знайти тут.
"Переконайтеся, що ви передаєте показники лічильника в останні два дні місяця або перші три дні наступного місяця. Оплата за електроенергію має бути здійснена до 20-го числа. У разі виникнення будь-яких запитань, будь ласка, звертайтесь до нас", - радять у компанії.
Останні новини в Україні: