Укрзалізниця не обговорює тарифи ні з бізнесом, ні з владою – член транспортного комітету ВР

Укрзалізниця не обговорює тарифи ні з бізнесом, ні з владою – член транспортного комітету ВР

Будь-які зміни вантажних тарифів Укрзалізниця має обговорювати зі стейкхолдерами, тобто з бізнесом, навіть в умовах війни. Натомість компанія лишається закритою не тільки для вантажовласників, але й для влади, і не поспішає оприлюднювати цифри діяльності.

Про це сказала перший заступник голови Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Юлія Клименко, коментуючи проект УЗ щодо уніфікації тарифів на вантажні перевезення.

«Зміни тарифів однозначно обговорювати треба за будь-якого стану, і воєнного в тому числі. В цей час треба обговорювати, навпаки, більше - особливо з бізнесом, тому що саме бізнес платить податки і використовує Укрзалізницю. Точніше, вантажна частина Укрзалізниці прибуткова саме завдяки тому, що бізнес платить ці тарифи і користується послугами Укрзалізниці. Тому це треба робити», - наголосила Клименко.

Натомість, як каже нардепка, компанія не поспішає виходити в публічну дискусію, у тому числі – оприлюднювати цифри своєї діяльності.

«Укрзалізниця закрита не тільки для бізнесу і обговорення тарифів, але і в принципі ми їх не часто бачимо на комітеті - тільки коли у нас виникають глобальні питання. Якщо ви подивитеся, то їх цифри теж не сильно публічні, починаючи з 2021 року. Ми зараз обговорюємо на комітеті, на підкомітеті та робочих групах новий закон про Укрзалізницю, і там ми з ними спілкуємося. Але їм треба виходити більше і до бізнес-асоціацій, і до бізнесу, який користується, їхніх клієнтів, і обговорювати це в публічній площині. Тому що будь-які закриті домовленості викликають підозри», - резюмувала Клименко.

Нагадаємо, днями керівник УЗ Євген Лященко заявив, що «Укрзалізниця» закінчила липень-серпень зі збитками 600-700 млн грн і очікує невеликий збиток за підсумками року, тому потребує підвищення тарифів на вантажні перевезення. Перше півріччя компанія закінчила з прибутком у понад 3 млрд.

Натомість у Європейській Бізнес Асоціації заявили, що Укрзалізниці варто зосередитись не на підвищенні тарифів, а на зростанні своєї вантажної бази та скороченні витрат (наприклад, операційних), що значно зросли за останній період.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Прості та смачні гомілки в духовці: доступна вечеря за півгодини

Пенсіонерам пообіцяли нечувані гроші: виплатять до 21 000 грн

Субсидії нарахують тим, хто раніше не мав на це права: кого вже чекають у ПФУ

У школах на перервах хочуть заборонити російську мову: стало відомо, чи будуть карати штрафами

У Білорусі затримали жінку будинку, звідки було знято падіння дрона

Успадкувала багатство: "дешева" картина перетворила жінку на мільйонерку

У групі JKX підтвердили, що компанії Боголюбова та Коломойського майже 8 років війни в Україні фінансували Росію

Корупція та елітна нерухомість: у ЗМІ випустили розслідування про депутата Железняка

Міноборони назвало число загиблих військових у полоні РФ

Досить десяти хвилин: рецепт "невидимого" яблучного пирога з начинкою, відео

Українцям оголосили про нові виплати у жовтні: треба поквапитись, щоб вистачило на всіх

В Х помітили неприємний нюанс у від'їзді співачки Alina Pash до США

Нардеп від Порошенка по-своєму зрозумів слова лідера про те, що має бути на фронті: купив лакшері віллу на островах, - експерт

Заборона російської мови в школах: не можна буде спілкуватись навіть на перервах, деталі законопроєкту

Вперше в історії України викривач корупції отримав винагороду