Успішний підприємець та бізнесмен Павло Бартківський обкрадає своїх клієнтів

Успішний підприємець та бізнесмен Павло Бартківський обкрадає своїх клієнтів

Під час лекції з маркетингу сейлс компанії “Українські хімічні технології” поділився головним секретом успіху фірми: 20-30% відкату.

Пише сайт Українці.

Бізнес на відкатах та здоров'ї українських споживачів збудував уродженець Києва Бартківський Павло Віталійович. Компанія “Українські хімічні технології” (Ukrainian Chemical Technologies), що належить Бартківському, – лідер ринку миючих та дезінфікуючих засобів України і постачає засоби дезінфекції практично на всі великі підприємства харчової промисловості.

Серед клієнтів компанії: "Миронівський хлібопродукт" (МХП), "Львівський холодокомбінат" (ЛИМО), "РУДЬ" (Житомирський маслозавод), "Ічнянський завод сухого молока та олії", "Фоззі комерц", "Самбірська птахофабрика", "М'ясокомбінат" Ятрань””, “Молочна компанія “Галичина”” та багато інших.

"Українські хімічні технології" на українському ринку з 2006 року і за цей час компанія Бартковського стала фігурантом кількох гучних "відкатних скандалів". Але проблеми у Ukrainian Chemical Technologies зазвичай починалися зі службами безпеки підприємств, після того, як менеджери із закупівель починали вести багате життя із покупкою дорогих авто, поїздками на модні курорти. Отже, у безпечників великих підприємств виникає закономірне питання: за чий рахунок банкет? У ході перевірок виходять на поверхню "відкатні схеми" Павла Бартковського та його "Хімічних технологій".

Варто зазначити, що витрати на дезінфекцію займають значно більшу частину собівартості продукції, ніж повинні. Але тоді Павло Бартківський залишиться без надприбутків, а нечисті на руку менеджери із закупівель – без відкатів.

Далі ситуація розвивається у двох напрямках: або безпечники отримують "частку" від менеджерів із закупівлі і компанія продовжує працювати, або, як сталося на "Птахокомплексі Дніпровському", де звільнили всіх учасників відкатних схем.

Для розуміння масштабів крадіжки засобів типового м'ясопереробного підприємства наведемо простий розрахунок: у середньому витрати на дезінфекцію становлять близько 600 000 гривень на місяць. З яких власники підприємства втрачають на “відкатах” 20-30%, що становить 120-180 000 гривень на місяць, які могли бути вкладені у розвиток виробництва чи допомогу армії.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Внутрішня безпека СБУ має перевірити генерала Носача, – Тука

Верховна Рада ухвалила закон: які нововведення готуються в армії

"Нафтогаз" попередив українців про опалення: відомо, що потрібно зробити перед включенням тепла в оселі

​Онук та дід з Одеси налагодили міжнародний наркотрафік у дитячих іграшках

Кличко: Столиця підготувала до зими 550 одиниць снігоприбиральної техніки та зробила запаси солі і піску

У РНБО відреагували на фейк z-пропаганди про масовані ракетні удари

За "уламками" по НПЗ у Саратові стоїть Головне управління розвідки

Відпочинь від Dota 2, адже студія Blizzard готується до анонсу ремастера Warcraft II

Масована нічна атака по Одесі: є жертви та поранені, моторошні кадри

Як можуть змінитися комунальні платіжки у 2025 році

"Укрзалізниця" оскандалилась через російську мову

Переломний момент: Генсек НАТО розповів, чому війська КНДР у Європі змінюють правила гри

Донька Маска через перемогу Трампа ухвалила важливе життєве рішення

Мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням

Фіксував розміщення військових об'єктів: ТЦКшник зливав росіянам позиції ЗСУ