Смерть звичних блокбастерів: Хідео Коджіма розповів, чому Death Stranding стане особливим
Геймдизайнер Хідео Коджіма поділився новими деталями про кіноекранізацію популярної гри Death Stranding. В інтерв’ю виданню Famitsu він розповів, що отримав декілька пропозицій від різних студій щодо створення фільму. Проте, Коджіма вибрав саме студію A24, яка відома своїм нестандартним підходом до кіно.
За словами геймдизайнера, деякі студії хотіли зробити масштабний фільм з великим бюджетом, але у нього на цей проєкт були інші плани. Він хотів, щоб фільм зберігав атмосферу оригінальної гри та не перетворився на черговий блокбастер.
Хоча Коджіма не збирається самостійно знімати фільм, він активно працюватиме над адаптацією сюжету і продюсуванням. Він підкреслив, що процес створення фільму може зайняти багато часу, але результат повинен виправдати очікування.
Як було відомо раніше, Death Stranding вийшла у 2019 році на PlayStation, а згодом — і на ПК. Гра відрізняється кінематографічним підходом, що стало однією з її "фішок". У ній зіграли відомі актори, серед яких Норман Рідус, Мадс Міккельсен, Леа Сейду та інші.
Екранізація гри викликає значний інтерес серед фанатів, і вони з нетерпінням чекають на її вихід.
Раніше ми повідомляли, наш світ може виявитися простою віртуальною симуляцією.
Таких би на "Укрпошту", мод із Death Stranding робить із гри симулятор доставки- детальніше на Знай.ua.