Якщо не хочете переплачувати: важливе попередження від "Київводоканалу" та "Київтеплоенерго"
Побутовим споживачам нагадали про важливу процедуру, яку потрібно здійснити до кінця вересня. Відповідні повідомлення у facebook опублікували "Київводоканал" та "Київтеплоенерго".
Комунальники закликали споживачів до кінця вересня передати актуальні показники квартирних лічильників, щоб уникнути переплат за холодну та гарячу воду.
"Якщо показання лічильників гарячої води не передані вчасно, згідно з чинним законодавством нарахування за гаряче водопостачання здійснюється за середнім об’ємом споживання квартири за останній рік", - попереджає "Київтеплоенерго".
У "Київводоканалі" нагадали, що навіть якщо вода не використовувалася, то обов'язково передаються показники з різницею "0", тобто ті самі. Це убезпечить від некоректних нарахувань.
Як передати показники лічильників холодної води:
- через "Особистий кабінет" Київводоканалу;
- за допомогою мобільних додатків "Viber" та "Telegram";
- за телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або 0-800-301-581 або КК "ЦКС" 247-40-40, 0-800-404-407;
- через сервіс Portmone.com у розділі "Передача показників".
У Київтеплоенерго попередили, що передавати показники лічильників потрібно і власникам бойлерів у будинках, де передбачено централізоване гаряче водопостачання. У такому разі щомісяця подаються незмінні дані.
Як подати показники лічильників гарячої води:
- через власний кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
- через особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго;
- через мобільний додаток "Комуналка";
- за телефоном Call-центру: (044) 247-40-40, з моб.: (099) 247-40-40, (093)-247-40-40, (096) 247-40-40;
- за безкоштовною телефонною лінією: 0800404407 (з моб.).
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, у "Київтеплоенерго" дали пораду напередодні опалювального сезону.