Київські мости Метро і Патона аварійнонебезпечні
Київські мости через Дніпро – Метро і Патона – офіційно визнані “непрацездатними”. Про це заявив транспортний експерт Дмитро Беспалов.
За його словами, у разі виникнення аварійної ситуації на мосту Метро йтиметься про фактичне будівництво нового мосту або відновлення наявного.
Міст Метро перебуває в експлуатації з 1965 року. Під час інспекції урядова комісія встановила, що один із канатів мосту обірвався, після чого відбулося зменшення вантажопідйомності мосту – спорудою заборонено рух вантажного транспорту.
Експерт зазначив, що міст Патона офіційно можна тільки реставрувати або ремонтувати, адже він має статус пам’ятки архітектури. На таких об’єктах проводити капітальний ремонт або реконструкцію заборонено, що ускладнює ремонтні роботи.
А ось міст Метро не є пам’яткою і його можна капітально відремонтувати.
“Але в разі аварійної ситуації ми говоритимемо про фактично будівництво нового мосту або відновлення. Поки ми думаємо, що можемо вирішувати ремонт мостів, я дуже сильно боюся, що насправді це може вирішити якийсь випадок. Тобто, коли в нас працює те, що за класифікацією непрацездатне, нас не повинен дивувати той факт, що завтра це може перестати працювати”, – заявив Беспалов.
Він зазначив, що зазвичай мости, які ремонтують, намагаються повністю не закривати, а проводити роботи на одній його частині. Однак із київськими мостами ситуація може скластися інакше через конструктивні особливості.
Анонімне джерело в Кабміні заявило, що ремонтні роботи на аварійних мостах Києва можуть почати після запуску Подільського мосту.
“Київ активно добудовує Подільсько-Воскресенський міст. Я думаю, щойно вони запустять по ньому нормальний рух, почнуть закривати мости на капітальний ремонт”, – заявило воно.