Неякісне проектування та будівництво: названо попередні висновки експертів про тунель між "Деміївською" та "Либідською"

Неякісне проектування та будівництво: названо попередні висновки експертів про тунель між "Деміївською" та "Либідською"

Причиною деформації тунелю між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" у Києві є неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи зі спорудження тунелю на цій ділянці. Такі попередні висновки зробили експерти Науково-дослідної судово-експертної установи.

Про це повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.

"Отримано перші попередні висновки експертного дослідження від профільної наукової установи щодо причин деформації тунелю, що призвело до зупинки руху поїздів між станціями метро "Деміївська"-"Либідська". У своєму висновку науковці зазначили, що причиною є неякісні проєктні рішення з облаштування тунелю в межах аварійної ділянки. А також неякісні будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки", – повідомив Руслан Кандибор.

Директор Департаменту зазначив, що експертне дослідження триває. Воно проводиться на виконання рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (ТЕБ та НС).

"Остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану. Тільки тоді експерти зможуть провести всі необхідні дослідження конструкції тунелю ззовні. Утім вже зараз ми бачимо, що причиною є неякісне проєктування та недбале виконання робіт, наслідки якого нині доводиться ліквідовувати", – підкреслив Кандибор.

Крім того, відповідно до висновків науковців, КП "Київський метрополітен" виконувало всі необхідні регламентні роботи з утримання та експлуатації перегінного тунелю. Зупинка руху поїздів цією ділянкою була своєчасною. Це дало змогу розпочати встановлення причин виникнення аварійної ситуації із залученням відповідних фахівців, а також виконання відновлювальних робіт.

Раніше відповідні висновки щодо причин деформації тунелю між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" зробили і в парламентському Комітеті з питань транспорту та інфраструктури. Як повідомляв член цього комітету Костянтин Бондарєв, причиною техногенної аварії на "синій" гілці метро стало авральне будівництво цієї ділянки у 2010 році.

Поделиться сюжетом

Последние новости

Выплатят до 2500 гривен: как безработным получить помощь

Время перемен и новых возможностей: гороскоп на 4 октября для всех знаков Зодиака

Кому нельзя верить 4 октября и зачем развешивать чеснок: приметы и запреты на Иерофея Афинского

"Полетит много наших ракет": известный таролог назвал дату крупного наступления Украины

Синабоны от Татьяны Литвиновой: рецепт вкусного творожного десерта

Что и когда нужно сделать на садовом участке в октябре: важные советы от профессионалов

Тушеная капуста в рукаве: простой рецепт с секретным ингредиентом от звезды "Мастер Шеф"

Лучшие дни для посадки: лунный посевной календарь с 4 по 23 октября 2024

Выпустят на пенсию раньше: еще одна категория получила право

Избиение, связанные руки и голод: детские интернаты превратились в ад

Что делать с листьями осенью: топ советов для дачников

Одни заплатят за других: в тарифах назревает коллапс

Идеальный осенний завтрак: рецепт пышных панкейков от победительницы "Мастер Шеф"

Водителям отменяют наказания за нетрезвую езду: как оправдывают алкоголь за рулем

Чем подкормить плодовые деревья в октябре: правила хорошего урожая от садоводов