Відключення світла та передача показників: у YASNO терміново звернулися до споживачів
У YASNO пояснили, чи потрібно передавати показання лічильника при відключенні світла. Відповідне звернення до споживачів було опубліковано на офіційному сайті компанії-постачальника.
Фахівці YASNO заявили, що відключення електроенергії ніяк не впливає на обов'язок передавати показники лічильників. Робити це потрібно щомісяця у встановлений термін.
"Незважаючи на те, чи застосовувалися відключення протягом місяця, усім споживачам потрібно регулярно передавати показання лічильника у відведений для цього час", - поінформували українців.
Споживачі, які забудуть або свідомо не передадуть актуальних показників, ризикують переплатити за електроенергію. У такому разі обсяг споживання розрахують на підставі даних за попередні місяці.
"В інакшому випадку – оператор системи розподілу розрахує не фактичне, а середнє споживання. Тоді клієнт може отримати рахунок із такою ж самою сумою, як за місяць, коли не було знеструмлень", - йдеться в повідомленні.
Період передачі показань електролічильника триває 5 днів: за два дні до кінця місяця та протягом трьох днів наступного. Показники за серпень слід передати до 3 вересня.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, графіки відключення світла повністю скасують для однієї категорії споживачів: кому пощастить.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, влітку з'явиться додаткова платіжка: за яку комунальну послугу братимуть додаткові гроші.