Не треба буде бігати по інстанціях: коли в Україні можуть створити повну базу земельних ділянок

Не треба буде бігати по інстанціях: коли в Україні можуть створити повну базу земельних ділянок

В Україні створять повну базу земельних ділянок, куди буде інтегрована вся необхідна з баз даних інформація – проте на сканування наявних документів необхідно витратити ще мінімум 5 років.

Про це в інтерв’ю "Телеграф" розповів очільник Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру Дмитро Макаренко.

Читайте також: Українці можуть перереєструвати авто через "Дію": покроковий алгоритм

Він наголосив на бажанні повноцінно інтегрувати весь фонд документації із землеустрою та оцінки земель разом з базою даних Державного земельного кадастру і прив'язати повну документацію землеустрою до земельної ділянки.

Цифрова система працюватиме наступним чином: всі бази даних будуть між собою поєднані де, за словами чиновника, користувачі знайдуть все необхідне без потреби "бігати з документами між інстанціями":

Ось як коментує це Дмитро Макаренко:

"Ми хочемо, щоб усі бази даних були між собою поєднані, і люди не були змушені бігати з документами між інстанціями. Якщо потрібно, фахівець заходить в базу даних і перевіряє всю інформацію по земельній ділянці, бачить скановані акти з підписами тощо. Вони всі верифіковані".

Стосовно можливості хакерських атак з боку Росії на цю систему чиновник вказує наступне:

"Зараз ми не можемо з питань безпеки казати про кількість хакерських атак, захищеність бази тощо. Атаки були, але жодного критичного повідомлення про те, що хтось отримав доступ до системи, не було".

На питання термінів Макаренко вказав, що процес сканування почався ще в 2017 році, саме тоді на це почали виділяти кошти. Проте зараз процес фінансують лише за рахунок власних ресурсів:

"Окремі кошти на це виділяли, якщо я не помиляюсь, 2018 року, коли це робила професійна компанія. А зараз ми виконуємо цей пласт робіт виключно за рахунок наших ресурсів, тобто коштом заробітної плати представників на місцях. Вони заходять у фонд, беруть документацію і сканують".

Макаренко теоретично розрахував, що якщо за один рік вдається відсканувати близько мільйона документів, а наразі залишилося близько 5 млн документів, то на завершення процесу необхідно ще мінімум 5 років: "Цього року ми відсканували близько 370 тисяч документів".

Проте це лише наявні документи – Макаренко теоретично припускає, що "... є документи, які ще до нас не дійшли і десь зберігаються".

Нагадаємо, раніше ми також розповідали, чи замінить е-кабінет призовника похід до ТЦК.

  • Вас також може зацікавити:

В Україні запрацювали нові правила реєстрації авто: всі подробиці, які треба знати

Все, крім майна і коханок: які дані внесуть до е-кабінету призовника

В Україні запускають застосунок Резерв+: як можна оновити дані ТЦК і до якого числа

Поделиться сюжетом

Последние новости

Как сохранить урожай во время первых осенних заморозков: действенные способы

Выплата новой помощи: кто может получить от 2000 до 21 000 грн

Нацбанк готовится отменить копейки: что это значит

Хэллоуин под угрозой: цены на тыквы бьют все рекорды

Как сохранить урожай без электричества и погреба: важные советы для украинцев

Астрологи назвали "пушистых двойников" для каждого знака Зодиака: какая порода кошек вам подходит

Пенсия не менее 8 тысяч гривен: 4 категории, которые не получат меньше

Нежные пампушки с маковой начинкой и кремом: идеальный десерт от "Мастер Шефа"

Где сядешь, там и слезешь: знаки Зодиака, которыми невозможно манипулировать

Когда выкапывать свеклу и как правильно это делать: главные правила

На блокпостах усилят проверки: что нужно иметь при себе

Подготовка к сложной зиме: хватит ли газа украинцам и что будет с тарифами

Очень хотел на передовую: военный сбежал со службы в ТЦК, его сурово наказали

Путин готов к разговору с Шольцем, с которым не общался с 2022 года - Песков

Сходили на маникюр и получили ожог из-за лампы: как спасти ногти, 4 обязательных шага