Торгова війна Німеччини та Китаю перейшла межу: експерти назвали найбільші ризики
Німеччина поступово стає менш одержимою Китаєм.
Через рік після того, як канцлер Олаф Шольц приєднався до заклику G7 знизити ризики, пов'язані з Китаєм, Берлін поступово реагує на виклики від Пекіна.
Від висловлювання переважно риторичної незгоди із загальноєвропейськими тарифами на китайські електромобілі до арештів німецьких громадян за підозрою у шпигунстві на користь китайської держави.
Німеччина намагається надіслати Пекіну політичний сигнал: розквіт доби «бізнесу на всіх» Ангели Меркель закінчився, і стратегічна конкуренція залишиться.
Можливо, найбільші зрушення відбуваються у сфері безпеки та оборони. А найповільніші? Потужна автомобільна промисловість Німеччини упирається, побоюючись, що її можуть витіснити з величезного китайського ринку.
Протягом кількох тижнів Шольцу доведеться вирішувати , чи пройдуть два військові кораблі, які зараз перебувають на місії в Індо-Тихоокеанському регіоні, через Тайванську протоку, що розлютить Китай.
Німеччина не буде першою західною державою, яка зробить це — військові кораблі США, Великобританії, Франції, Нідерландів та Канади вже пройшли через протоку, — але для Берліна це буде вперше за два десятиліття, коли вона здійснить таке розгортання.
Німеччина також активізувала військові навчання з Японією, найближчим союзником Заходу Східної Азії. Командувач ВПС Німеччини був у Японії минулого місяця, щоб провести навчання з японськими колегами, які дедалі більше стурбовані китайсько-російською присутністю у цьому регіоні.
З технологічного погляду Шольц також грає в іншу гру, ніж Меркель, — поєднуючи зусилля з найвідомішим корпоративним гігантом Тайваню.
Джерело: politico.
Армія Росії почала атакувати Україну новим типом авіабомб: військовий експерт розповів про небезпеку.
Перелом ситуації на фронті: військовий експерт прогнозував до кінця 2024 року.
Які ракети отримали українські F-16: військовий експерт розповів, як це вплине на фронт.