Якщо вперше звертаєтеся за субсидією: що потрібно знати, щоб не виникло проблем з оформленням
Подорожчання комунальних послуг спонукало ще більше українців звертатися за субсидією, щоб упоратися з платіжками. Що потрібно знати, щоб не виникло проблем з оформленням допомоги, розповіли у Мінсоцполітики.
Українцям доступно два варіанти оформлення житлової субсидії – спрощений та з поданням повного пакета документів. Насамперед потрібно визначитися, який метод підходить саме вам.
Так, оформити субсидію за спрощеною формою можна онлайн або у найближчому сервісному центрі ПФУ. У такому разі людина подає мінімум інформації, а решту даних відомство збирає самостійно через державні реєстри. Метод зручний, але підійде не всім.
Подавати повний пакет документів потрібно громадянам, які мають якісь особливі обставини, що враховуються при наданні субсидії як виняток. Наприклад, якщо у будинку проживає менше осіб, ніж зареєстровано або було здійснено придбання дороговартісного майна за рахунок коштів від благодійних організацій.
У заяві на субсидію слід вказати:
- відомості про членів сім'ї, які мешкають у домогосподарстві;
- адресу домогосподарства;
- тип необхідної субсидії – на комуналку або тверде паливо;
- реквізити для зарахування допомоги у форматі ІВАN.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, субсидії після подорожчання комуналки: ПФУ зробив важливе оголошення для всіх громадян.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці залишаться без субсидій навіть влітку: кому з громадян нізащо не отримати допомогу від держави.