Письменник Кокотюха образив "бездарних" колег — ті почали мститися
З початку повномасштабного вторгнення 90% написаних українськими прозаїків книг мають низьку якість.
Про це у Facebook написав письменник Андрій Кокотюха.
"Видавці логічно відмовилися видавати російською і російське. Звільнилася величезна ніша... А отже, видавець починає брати в роботу україномовних авторів, яких дотепер роками, якщо не більше, не видавали. Де проблема, спитаєте ви? Це ж добре наче - оно скільки нових імен. Проте біда в тому, що в несприятливих умовах проривалися працьовиті й затяті. Доводячи своє право бути виданим і, головне, не збитковим в умовах конкуренції не між собою, а з Росією. Без перебільшення скажу: це професіонали. Які знають собі ціну. А тепер видавці, часто - вимушено, бо інших нема, починають видавати тих, хто ціну собі не складе. Амбіцій вище Говерли", - зазначив письменник.
"Ненавиджу слово "графоманія", проте інакше 90% новинок, випущених, щойно видавці оговталися після 24.02.22, не назву. Це - ознака відсутності ринку, пані та панове. Єдине, що є зараз - ринок фентезі. Там пропорція реально 50/50: хороше фентезі і гавно-фентезі. Але фентезі видається все підряд, бо напиши "фентезі" - і куплять. Хоч на книзі з чистими сторінками: значить, отаке фентезі. Решта - вікно можливостей. Їх не видавали, бо це були дуже посередні рукописи", - вважає Кокотюха.
Пізніше він написав, що декого з авторів зачепив особисто його пост про графоманів.
"Окремо взяті люди чітко спроектували на себе. І в погано завуальованій формі почали писати коментарі в форматі "сам дурак". Причому біль від поганої реалізованості був таким фантомним, що я поступився принципами і заблокував. Адже писати почали вже в особисті. На мою думку, проблема поганої реалізованості авторів таки існує. Навіть якщо вони вмовили когось видати свої твори книжками, цього виявилося мало. Бо ці книжки купляють менше. Вони не на слуху в спільнот. Вони просто губляться на ярмарках. Вони не в топах продажів (а це вже образливо, ну як так, це ж книжка, яких не було, там уся правда). А головне: такі автори не хочуть бути "розкрученим комерційним мотлохом" і в той самий час порівняно добре продаватися", - заначив Кокотюха.