Українці залишаються без світла, але Yasno вмиває руки: "Спробуй додзвонись. Я не я, і хата не моя"
В Україні за забезпечення громадян електроенергією відповідає не одна компанія, а дві. Як показує практика, такий механізм влаштовує не всіх споживачів.
Деякі з них скаржаться на погану якість надання послуг та ігнорування у разі виникнення проблем.
Українку не влаштовує те, як компанії поділили обов'язки між собою, адже одна займається постачанням електроенергії, а інша просто бере плату з населення.
У результаті, коли їй відключили світло, вона не знала, до кого звертатися по допомогу. Про це жінка написала у негативному відгуку на сторінці Yasno у Facebook .
[quote author=""]"Як немає світла, не знаєш кому дзвонити. Та ще спробуй додзвонись. Я не я, і хата не моя", - поскаржилася вона.
У компанії клієнтці пояснили, як діє механізм та постаралися допомогти. Так, з 2019 року в Україні діють зміни до закону "Про ринок електричної енергії", згідно з якими населенню в кожному регіоні надають послуги дві компанії - постачальник та оператор системи розподілу (ОСР).
"Усім технічним питанням займається ОСР - усуває аварії, ремонтує електромережі, відповідає за стабільність напруги", - відповіли клієнтці.
А ось Yasno, у свою чергу, нараховує суми за тарифами, надсилає рахунки та приймає оплату від клієнтів.
Раніше ми повідомляли, що електроенергія, газ та вода: українцям нагадали про важливі процедури.