"Київстар" повідомив про зручну послугу: можна отримати більше хвилин та гігабайтів за ті самі гроші
В сучасних умовах комунікацій мобільний телефон є незамінним засобом зв’язку. Важливо, щоб ваш тарифний план був оптимальним і задовольняв усі потреби — чи то достатня кількість хвилин, чи гігабайтів мобільного інтернету.
Якщо ваш тарифний план більше не відповідає вашим потребам, «Київстар» пропонує кілька зручних способів його зміни. Ви можете зробити це так:
-
Звернутися до консультанта у будь-якому магазині «Київстар».
-
Скористатися розділом «Тарифи» на офіційному сайті компанії.
-
Зателефонувати за номером 477 або 466 для зміни тарифу через оператора.
-
Ввести код 477*1 на вашому телефоні для швидкої зміни тарифу.
-
Увійти в мобільний додаток «Мій Київстар» і в розділі «Усі тарифи» обрати новий план.
Що робити, якщо не вистачає хвилин або гігабайтів?
Буває, що навіть при використанні відповідного тарифу абоненту не вистачає хвилин, СМС або мобільного інтернету до кінця місяця. В таких випадках «Київстар» дає можливість дозамовити додаткові послуги. Для цього ви можете:
-
Звернутися до консультанта у магазині «Київстар».
-
Скористатися кодом 477*202 для дозамовлення послуг.
-
Замовити додаткові послуги у додатку «Мій Київстар».
-
Зателефонувати до контакт-центру оператора і зробити замовлення через оператора.
Як перевірити, куди йдуть гроші з рахунку?
Якщо на вашому рахунку час від часу зникають гроші і ви не розумієте, на що вони витрачаються, «Київстар» пропонує кілька способів дізнатися деталі витрат:
-
Введіть запит *100*01*2# і дізнайтеся деталі щодо витрат на послуги.
-
Зайдіть на сайт «Київстар» у розділі «Тарифи» (потрібна авторизація).
-
Введіть код 466*66 для отримання інформації про витрати.
-
Скористайтеся мобільним додатком «Мій Київстар».
Раніше ми розповідали про Lifecell, Vodafone, Київстар: які пакети послуг варто розглянути в 2024 році
Також, як не переплачувати за "непотрібні" послуги мобільних операторів