"Київстар" звернувся до всіх абонентів на тлі серйозних проблем: стосується компенсацій
В «Київстар» повідомили, чи повінен абонент сплачувати за тариф, якщо немає світла.
Згідно із повідомленням компанії, необхідність сплачувати за послуги «Київстар» зберігається.
«Оскільки ситуація з відключенням електроенергії виникла не з вини компанії, а через російську військову агресію та обстріли енергетичної інфраструктури (форс-мажорні обставини), то компенсація за відсутність зв'язку не передбачена і білінг продовжує працювати в автоматичному режимі», - наголосили в «Київстар».
Проте, підкреслюють в компанії, абоненти Домашнього Інтернету зможуть на час відключення світла безлімітно користуватись мобільним інтернетом від Київстар.
Також в компанії пояснили, чому в інших оператів зв’язок є у той момент, коли в «Київстар» немає.
«На жаль, проблеми зі зв'язком під час блекаутів є в кожного оператора у будь-якому регіоні країни», - запевнили в «Київстар».
Усе залежить від інтенсивності блекауту в конкретному регіоні та навантаження на мережу.
За високого навантаження, наголошують в «Київстар», акумулятори та ДБЖ розряджаються швидше.
Зазначимо, що абоненти «Київстар» продовжують скаржитись на проблеми.
«Хочу запитати чому через день немає інтернету за що я плачу? Оператор кидає трубку оце сервіс ). Рік назад розказували, що піднімають тарифи для того, щоб закупити генератори і акумулятори на випадок знеструмлення, щоб все безперебойно працювало, питаю у оператора де обіщене обладнання ,а відповідь тиша…»,
«Дали світло, але інтернету нема! Додзвонитися не можу!»,
«Чому при виникненні світла пропадає не лише інтернет, а й сам зв'язок. Не можна нікуди зателефонувати, лише екстрені виклики?», - пишуть абоненти на фіційній сторінці «Київстар» у Facebook.
Тариф закривається: "Київстар" приголомшив абонентів оновленням.
Номер можна приховати: "Київстар" надав абонентам інструкцію.
Підняли тарифи, а Інтернету немає: "Vodafone" зробив пояснення.