Lifecell обіцяє повернути гроші: що треба зробити
Мобільний оператор lifecell повідомив своїх абонентів про зручну можливість підключити автооплату тарифу з додатковим кешбеком. Цю інформацію розмістила прес-служба компанії на своїй сторінці у Facebook.
Часто трапляється, що абоненти забувають своєчасно сплатити за свій мобільний тариф, через що залишаються без зв'язку. Щоб запобігти таким ситуаціям та забезпечити безперебійне поповнення рахунку, lifecell пропонує скористатися послугою автооплати. Вона дозволяє автоматично поповнювати рахунок, що гарантує своєчасну оплату послуг.
Компанія наголошує на тому, що підключення автооплати може бути дуже зручним для користувачів. Наприклад, багато хто з нас часто відкладає оплату на потім і забуває, а коли з'являється нагадування про оплату, може бути вже пізно.
Система автоплати вирішує цю проблему, автоматично знімаючи гроші з вашої картки та поповнюючи мобільний рахунок. Додатково lifecell пропонує своїм клієнтам привабливий бонус у вигляді кешбеку.
За перші три оплати, зроблені через систему автооплати протягом 100 днів з моменту її підключення, абоненти отримають 10% суми оплат у вигляді бонусів.
Ці бонуси можна використати для оплати послуг зв'язку. Крім того, послуга автооплати дозволяє налаштувати поповнення кількох номерів одночасно та забезпечує оплату без додаткових комісій.
Щоб підключити автооплату, потрібно перейти за посиланням: https://bit.ly/3wHLc2A або активувати цю функцію через мобільний додаток My lifecell.
Акція "Кешбек за автооплату" діє з 6 лютого 2023 року до 31 грудня 2024 року на території України. Детальні умови акції можна знайти за вказаним посиланням: https://bit.ly/3wHLc2A.
Вам буде цікаво дізнатися зникають гроші, а оператору байдуже: клієнтка Lifecell скаржиться на жахливе обслуговування