"Нова пошта" змінила правила: за що більше не братимуть гроші
"Нова пошта" змінила правила надсилання посилок - тепер не стягуватиметься плата за популярну послугу. Зміни відчують ті, хто часто робить інтернет-замовлення чи комерційні відправлення. Про це повідомляється в Telegram-каналі компанії.
Поштовий оператор зазначає, що зміни стосуються безкоштовного повернення посилки відправника. Якщо раніше відправнику доводилося платити 0,5% від оголошеної вартості посилки у разі відмови від неї одержувачем, то з жовтня 2024 року ця вимога скасована.
Це нововведення позитивно позначиться на гаманцях клієнтів, які часто здійснюють інтернет-замовлення або комерційні відправлення.
"Кожен клієнт може бути впевнений, що зможе повернути товар, який не підійшов, без зайвих витрат", - повідомляє "Нова пошта".
У компанії наголосили, що щомісяця клієнти повертають близько 1,3 мільйона посилок – це близько 9,4 мільйона гривень витрат, які тепер можна буде заощадити.
Варто нагадати, що з 1 жовтня "Нова пошта" оновила тарифи на доставку посилок. У середньому вартість послуг подорожчала на 10 гривень.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Нова пошта" запустила нові послуги: кур'єр буде під дверима одним кліком.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, втратили посилку під час відправлення, потім знайшли, але "забули" покласти в поштомат: "Нова пошта" вирішила відкупитися промокодом.