"Поза зоною досяжності постійно": "Київстар" вказав абонентам на важливий нюанс
Мобільний оператор "Київстар" вказав абонентам на важливий нюанс про послуги і оплату.
Так, одна з абоненток поскаржилася на сторінці оператора у Facebook, що вартість її тарифу зросла, а якість зв’язку на низкьому рівні.
«Чому підняли ціну на тариф, а до мене ніхто не може додзвонитись: я поза зоною досяжності постійно, а коли пишу в чат, відповідь оператора у вас чудовий зв'язок. Так що 175 грн платити поза зоною дясяжності не буду. Нагло з 125 грн зробили 175 грн, в мене немає таких коштів, поверніть абонплату, яка була, наглі і безсовісні, чим платить, якщо немає роботи щей й дітки маленькі».
В «Київстар» відреагували на скаргу, повідомивши, зокрема, чи можна відмовитись від нових умов тарифу.
«Зміни стосуються всіх користувачів цього тарифу, отже, відмовитися від них в індивідуальному порядку можливості немає», - розповіли в «Київстар».
Однак абоненти можуть обрати собі інший тариф самостійно на той, який більше відповідає їхнім потребам.
Додамо, ще один абонент поскаржився на труднощі з домашнім Інтернетом.
«Отже, Київстар вчергове намагається обдурити людей, за адресою нібито є аварійне живлення домашнього інтернету, але при відключенні світла інтернет зникає. Зверненя в колцентр ,та в чати не допомогли. Два тижні годують обіцянками, ніби інженери працюють і постійно продовжують термін виконання заявки.Так що робіть висновки. Після завершення тарифу перехожу до іншого оператора».
В «Київстар» запевнили абонента, що робиться явсе можливе, щоб складнощі були усунені якомога швидше, але для вирішення проблеми знадобиться більше часу.
"Маємо змінити вартість тарифів": "Vodafone" засмутив абонентів.
Виявлено нову небезпеку для власників смартфонів: як захиститись.
"Київстар" і "Vodafone" вводять новий код: що зміниться для абонентів.