Silent Hill 2 повертається: нові механіки та покращена атмосфера хорору
Silent Hill 2 – одна з тих ігор, які залишили незабутній слід у жанрі хорору, і, чесно кажучи, не дарма. Вона подарувала нам історію, яка досі тримає у напрузі, на відміну від пізніших частин серії, які пішли в окультизм і не завжди вдалі експерименти.
Багато хто намагався повторити успіх оригіналу, але так і не змогли досягти тієї глибини та атмосфери, які були в Silent Hill 2. Але ремейк від Bloober Team все ж таки збирається додати свої зміни – і це не просто косметичні виправлення.
Про це пише Game Rant.
Ось що відомо зараз
- Базова історія залишиться незмінною.
- Одна з ключових фішок рімейку – це перспектива "з-за плеча".
- Екрани збережень та бойові механіки отримали свіжий погляд.
- Хоча боївка була не основною темою оригіналу, у рімейку вона стане трохи динамічнішою.
Одна із змін, яку можна відразу помітити – анімації. Тепер Джеймс Сандерленд зможе не лише ухилятися від ворогів, а й використати захоплення. Захоплення було і в оригіналі, але тепер це буде включати QTE (швидкі натискання кнопок), як у Silent Hill: Origins, а коли Джеймс отримує критичні втрати, екран забарвлюється в тривожний червоний фільтр.
Якщо ворогів у грі побільшає, як натякають розробники, то логічно було б зберегти стару кількість боєприпасів, але було б крутіше, якби патрони стали дефіцитом, змушуючи гравця обережніше досліджувати туманне місто.
Ремейк Silent Hill 2 вийде 8 жовтня на ПК і PlayStation 5, але шанувальникам Xbox доведеться почекати до жовтня 2025 через тимчасову ексклюзивність Sony.
А ми нагадуємо, Рinnacle Point пограє з вашими нервами та спогадами про PS1: інди-жах із атмосферою Lo‐Fi
Крім того, Знай.ua повідомляв про щось нове у сфері: з'явився геймплей "Oblivion Remastered", 20 хвилин насолоди