Світ D&D змінився: нові правила заклинань у 2024 році
Wizards of the Coast збирається випустити нове "Керівництво гравця Dungeons and Dragons 2024", яке внесе низку змін до заклинань. Вони натхненні грою Baldur's Gate 3 і спрямовані на покращення ігрового процесу, що зробить заклинання більш гнучкими та зручними у використанні.
Dungeons & Dragons (D&D) – це знаменита настільна рольова гра, де гравці створюють персонажів та вирушають у фентезійні пригоди, використовуючи кубики та листи персонажів.
Гра має багату історію та безліч адаптацій, включаючи відеоігри. Однією з таких адаптацій є Baldur's Gate 3, розроблена Larian Studios, яка використовує правила D&D 5-го видання, включаючи класи, раси та заклинання для створення автентичного цифрового досвіду.
У недавньому відео на офіційному каналі Dungeons and Dragons на YouTube провідний дизайнер Джеремі Кроуфорд розповів, як Baldur's Gate 3 вплинула на зміни в настільній грі.
Наприклад, заклинання "Хмара кинджалів", яке в сьогоднішніх правилах залишається нерухомим, тепер стане рухомим, що дасть гравцям більше стратегічних можливостей у бою.
У новому "Посібнику гравця" "пофіксять" заклинання, які змінюють форму, такі як "Перетворення". Тепер вони даватимуть тимчасові окуляри життя залежно від форми, на яку перетворюється гравець, замість надання окремого набору очок життя.
Це має спростити ігровий процес та зменшити плутанину при керуванні кількістю очок життя під час трансформацій.
Крім того, Знай.ua повідомляв, "Вибачте, щойно двічі переїхав вашу мову машиною": Арагорн заговорив на солов'їній