У шалену спеку ДТЕК знущається з українців несмішними жартами у TikTok
У розпал спекотного літа енергетична компанія ДТЕК вирішила трохи пожартувати над своїми підписниками. ДТЕК опублікували фото вентилятора з підписом "охолодіться трошки". Цей пост викликав хвилю обурення серед українців, багато з яких розцінили його як глузування з їхніх проблем.
Відповідне відео ДТЕК виклав на своїй сторінці TikTok.
Цей пост швидко став вірусним, набравши понад 100 000 переглядів та тисячі лайків за лічені години.
Коментарі під постом були різними. Деякі користувачі сміялися з гумору ДТЕК, але таких було достатньо мало, інші ж скаржилися на спеку та відключення електроенергії, деякі навіть погрожували розправою.
-
Ще й знущаються
-
15 дуйчиків і всі не працюють…прям як ваші графіки
- дуже смішно, а ще смішніше сидіти в спеку 40+ і без світла
-
ДТЕК я заміную вам офіси в мене 14 годин немає світла
- Поки люди а*рініють від спеки, ці генії приколюються
Багато українців стикаються з відключеннями електроенергії, що робить використання вентиляторів неможливим. Легковажний тон публікації ДТЕК не враховує цю серйозну проблему.
Така велика компанія, як ДТЕK має нести відповідальність за свої слова та дії. Публікація, яка здається глузуванням з проблем клієнтів, є непрофесійною та шкодить іміджу компанії.
Цей інцидент підкреслює важливість того, щоб компанії були чутливими до проблем своїх клієнтів, особливо у складні часи.
ДТЕК має переглянути свою комунікаційну стратегію та вжити заходів, щоб відновити довіру до себе з боку українців.
Крім того, інцидент з ДТЕК знову порушує питання про те, чи доречно компаніям використовувати гумор у соціальних мережах під час війни.
З одного боку, гумор може допомогти людям впоратися зі стресом і підняти бойовий дух. З іншого боку, важливо не бути нечутливим до проблем людей, які постраждали від війни.
Українським компаніям слід знайти баланс між тим, щоб бути веселими та залишатися чутливими до ситуації, яка склалася в країні.
Як писав "Знай", чому ТРЦ світяться навіть вночі і їх не вимикають.