"Vodafone" оголосив нові правила: стосується всіх абонентів і зв’язку
Такі зміни, наголошують у «Vodafone» допоможуть зменшити навантаження на мережу під час масштабних відключень електроенергії.
В компанії підкреслили, що оператор продовжує працювати над забезпеченням стабільного зв’язку та інтернету під час вимкнень електроенергії, однак зменшити навантаження на мережу може кожен абонент.
Користувачів просять використовувати Wi-Fi, що працює на технології GPON (тобто, навіть без світла).
«Спілкуйтеся за допомогою текстових повідомлень або голосових дзвінків замість відео- та голосових повідомлень у месенджерах», - йдеться у новому зверненні «Vodafone» до абонентів.
Також користувачів мережею просять зменшити якість відео в YouTube й інших застосунках.
«Завантажте декілька відео або фільм, аби дивитись за відсутності світла; вимкніть автоматичне завантаження медіа в месенджерах; зберігайте важливі файли, щоб переглядати їх офлайн», - просять у «Vodafone».
Також в компанії зазначають, що навіть, коли світло знову увімкнеться, не слід забувати заощаджувати електроенергію та стежити за навантаженням на мережу.
«Зараз це як ніколи важливо», - підкреслюють у «Vodafone».
У свою чергу абоненти оператора скаржаться, що інтернет зникає одразу після того, як вимикають світло. У інших проблеми зберігаються навіть, коли електроенергія є.
«Ну це нікуди не годиться, півгодини,як вимкнули світло,і інтернет зникає,я не кажу за відео, текстові повідомлення проблематично відправити»,
«От наразі. Є електрика, а зв'язку 0! Що ви розповідаєте про відсутність інтернету тільки за відсутності електрики - в вас взагалі немає зв'язку!!! І це обласний центр (Івано Франківськ) - я мовчу за зв'язок (відсутність) що навколо»,
«Немає світла, зникає інтернет,а ми платимо в місяць 400гр за безліміт», - пишуть абоненти на офіційній сторінці «Vodafone» у Facebook.