Vodafone повідомив про зміни в обслуговуванні
Vodafone запроваджує нові способи підбору тарифів для своїх клієнтів, використовуючи сучасні технології та індивідуальний підхід до кожного. Про це розповіла керівниця відділу розвитку цифрових каналів Vodafone Світлана Барабаш.
За словами пані Світлани, компанія ретельно вивчає, як саме кожен абонент користується мобільним зв’язком. Вони дивляться, скільки інтернету ви витрачаєте, чи користуєтеся дзвінками або SMS, щоб підібрати найкращий тарифний план. Наприклад, якщо ви регулярно витрачаєте більше інтернету, ніж передбачено вашим тарифом, Vodafone може запропонувати вам план з більшим обсягом даних.
Vodafone також робить процес зміни тарифів більш зручним. Тепер, завдяки інтеграції з додатком "Дія", ви можете перейти на контрактне обслуговування всього за 3-4 хвилини, просто через мобільний додаток. Це дозволяє отримувати більш вигідні пропозиції без зайвих зусиль.
За даними Vodafone, приблизно 30% користувачів, яким пропонують індивідуальні тарифи через додаток My Vodafone, погоджуються на ці пропозиції. Це дуже високий показник для мобільного оператора.
Vodafone продовжує працювати над тим, щоб всі послуги можна було отримати онлайн. "Ми прагнемо диджиталізувати всі стандартні послуги", - зазначила Світлана Барабаш. Незабаром компанія планує представити кілька нових функцій, які ще більше спростять користування мобільним зв’язком.
Раніше ми розповідали, що Ви спите, а ваш телефон відправляє платні СМС: українців попередили про "витребеньки" Vodafone
Також, Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно