Журналісти протестували S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля: що підготувала нова глава для фанатів
Довгоочікуваний реліз S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля викликав чималий інтерес не лише серед затятих геймерів. Журналісти протестували гру і поділилися своїми враженнями. Від геймплею та сюжету до технічних аспектів на консолях – що ж чекати від нової частини культової серії?
Однією з найсильніших сторін гри журналісти називають сюжет, що відзначається своєю глибиною та варіативністю. Гравці мають можливість приймати рішення, які безпосередньо впливають на подальший хід подій, створюючи відчуття, що кожен вибір має вагу.
S.T.A.L.K.E.R. 2 вдало поєднує драматичний наратив із елементами виживання у світі Зони. Гравці відзначають надзвичайно деталізований та похмурий світ гри. Зона відчуження виглядає так, ніби вона живе своїм життям.
Графічні можливості нових платформ дали розробникам можливість відтворити яскраві деталі: від реалістичних погодних ефектів до атмосферних сховищ, де кожна тінь може приховувати небезпеку. Оточення не тільки красиво виглядає, але й впливає на геймплей, додаючи інтенсивності боям і дослідженням.
Гра залишилася вірною своїм корінням у жанрі виживання. Гравцям доведеться ретельно планувати свої ресурси: патрони, медичні набори та навіть продукти – усе це може стати вирішальним у боротьбі за виживання. За словами журналістів, цей аспект додає грі особливого напруження, оскільки кожне рішення, що стосується ресурсів, може вплинути на хід гри.
Це особливо відчутно під час довгих походів у небезпечні зони, коли кількість припасів обмежена, і гравцеві доводиться вирішувати, ризикувати чи повертатися за новими ресурсами.
Один із ключових аспектів S.T.A.L.K.E.R. 2 – це її складність. Багато журналістів підкреслюють, що гра не прощає помилок. Ворогів тут достатньо, і вони не шкодують гравця. Більше того, виживання в такому світі вимагає уважності та тактичного підходу.
Попри численні позитивні сторони, журналісти не могли не помітити й деякі недоліки. Як і у багатьох великих проектах, у S.T.A.L.K.E.R. 2 були виявлені окремі технічні баги, які можуть впливати на геймплей. Проте ці недоліки є традиційними для перших версій великих ігор, і більшість із них будуть виправлені в наступних оновленнях.
Крім того, новачкам серії може бути складно розібратися з деякими ігровими механіками. S.T.A.L.K.E.R. 2 не є грою, яка «веде за руку», і це може відлякати тих, хто вперше знайомиться з всесвітом серії. Проте для фанатів жанру і тих, хто готовий до викликів, це навпаки може стати перевагою.
Окремо журналісти оцінили продуктивність гри на консолях Xbox Series X та Series S. На Series X гра працює у двох режимах: 60 FPS та 30 FPS, що дає гравцям можливість вибрати між плавністю та якістю графіки. На Xbox Series S поки що доступний лише режим 30 FPS, але розробники зазначили, що в майбутньому можуть додати можливість гри в 60 FPS, оскільки в деяких локаціях консоль уже досягає цієї частоти кадрів.
S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля обіцяє стати гідним продовженням культової серії. Гра здатна захопити як фанатів, так і новачків, хоча останнім доведеться адаптуватися до високого рівня складності. Незважаючи на технічні баги та деякі складності з освоєнням механік, цей проект, безсумнівно, залишиться однією з найочікуваніших ігор року.
Раніше ми розповідали, щоу гравців 15 годин на основні завдання: для Hogwarts Legacy створюють масштабне DLC
Також, кінець смутку та сльозам: головний ігровий провал 2024 року готується повернутися із сенсацією