Безпідставна ануляція: українці скаржаться на "сюрпризи" від Monobank
Клієнтка Monobank поскаржилася, що їй безпідставно анулювали кредитний ліміт на карті, на який вона дуже сподівалася. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Українка заявила, що тривалий час є клієнткою Monobank. При цьому регулярно користувалася кредитним лімітом і вчасно погашала всі платежі, тож жодних питань до її кредитної історії не могло бути. Але в один момент банк анулював усі кредитні кошти.
"Монобанк безпідставно анулював мій кредитний ліміт, яким я користувалася регулярно протягом багатьох років. У мене ідеальна кредитна історія, я неодноразово брала оплату частинами, кожного, жерсть, дня розраховувалася в магазині і ніколи не прострочила жодного платежу", - написала жінка.
У Monobank пояснили, що рішення про нарахування або ануляцію лімітів приймаються системою автоматично на підставі безлічі факторів.
"Просимо вибачення, що при роботі з нами у вас виникли такі емоції. Дійсно, система на підставі більш ніж 1000 факторів може знизити ліміти, проте ми завжди поруч і готові допомогти", - відповіли у банку.
Фахівці заявили, що у ручному режимі проведуть повернення кредитних лімітів клієнтці.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українці зможуть економити, граючи в гру: Мonobank запускає новий сервіс з несподіваним бонусом.