"Київстар" зробив нову заяву на тлі відключень світла: чи будуть зв'язок та Інтернет

"Київстар" зробив нову заяву на тлі відключень світла: чи будуть зв'язок та Інтернет

«Київстар» зробив нову заяву на тлі відключень світла: чи буде зв’язок

В компанії «Київстар» на тлі нових масштабних відключень світла зробили заяву – чи не залишаться абоненти без зв’язку та Інтернету.

Мобільний оператор «Київстар» запевнив абонентів, що продовжує готуватись до чергових відключень світла. В компанії запевнили, що продовжується модернізація джерел автономного живлення, буде збільшено кількість генераторів, встановлюються на базових станціях акумулятори, що працюють до 6 годин без підзарядки.

Крім того, в «Київстар» повідомили, що також заживлюються критично важливі об’єкти, встановлюються джерела безперебійного живлення.

Мобільний оператор підвтердив, що «інколи зв’язок може трохи погіршуватись під час відключень».

«Це нормально, адже базові станції розподіляють між собою навантаження», - наголосили в «Київстар».

Додамо, що у свою чергу абоненти «Київстар» скаржаться, що проблеми з Інтернетом а також зв’язком, як були так і залишились.

«Нічого не змінилося. При відключенні електроенергії мобільний інтернет зникає, як і 1,5 роки назад»,

«Рік назад встановили аккумулятори на домашній інтернет, і інтернет при відключеннях світла дійсно був. Зараз його нема. До кого звертатись?»,

«У нашому населеному пункті вже років два поганий зв'язок і без відключення світла. Скільки вже раз скаржились оператору на поганий зв'язок, відмазка одна «ми передамо вашу скаргу в технічний відділ», а ти і далі ходиш по подвір'ю шукаєш покриття а якщо знайдеш то з декількох спроб можна зателефонувати», - розповідають про свої негаразди люди на офіційній сторінці «Київстар» у Facebook.

В «Київстар», коментуючи проблеми з Інтернетом безпосередньо під час відключень світла пояснили, що «для надання мобільного інтернету необхідно більше постійної потужності для запуску обладнання, яке іноді неможливо задіяти в аварійному режимі, тож пріоритет в першу чергу надається "голосу" (мобільному зв'язку)».

Проблеми зі зв’язком: в "Lifecell" оголосили абонентам, чи будуть компенсації.

Чому зимою відключень не було, а тепер є: в "ДТЕК" дали відповідь.

В "Vodafone" підтвердили нове підвищення цін: "Не найприємніша новина".

Поделиться сюжетом

Последние новости

Октябрьские пенсии могут сократить: кому придут урезанные выплаты

Клиент ПриватБанка потерял 84,6 тысячи: суд принял неожиданное решение

СБУ помешала бежать в РФ предательнице, которая помогала врагу во время наступления на Покровск

Аноним передаст Николаеву пожарную машину, приобретенную на британском острове Мэн

«Батькивщина» внесла постановление об отмене налогового закона, потому что считает его сознательной войной против среднего класса

В Украине перечислили тарифы на коммунальные услуги: за какую услугу одесситам придется платить больше всего

Зима уже пришла в Украину: как сейчас выглядят Карпаты

Почта потеряла вашу посылку: украинцам объяснили, как добиться компенсации

Эти знаки Зодиака имеют сильнейшую интуицию: проверьте, есть ли вы среди них

В Офисе генпрокурора назвали количество дезертиров за год

На Киевщине обломки БпЛА повредили частные дома

В Х отметили интересный нюанс вероятного вступления КНДР в войну в Украине

Последние дни вместе перед "The Eras Tour": Тейлор Свифт шокировала нарядом на свидании с Трэвисом Келси

Шансы демократов взять контроль над Палатой представителей выросли: эксперты рассказали, как Харрис переломила ситуацию

В Украине вывели новую породу лошадей