"Київстар" зробив нову заяву на тлі відключень світла: чи будуть зв'язок та Інтернет

"Київстар" зробив нову заяву на тлі відключень світла: чи будуть зв'язок та Інтернет

«Київстар» зробив нову заяву на тлі відключень світла: чи буде зв’язок

В компанії «Київстар» на тлі нових масштабних відключень світла зробили заяву – чи не залишаться абоненти без зв’язку та Інтернету.

Мобільний оператор «Київстар» запевнив абонентів, що продовжує готуватись до чергових відключень світла. В компанії запевнили, що продовжується модернізація джерел автономного живлення, буде збільшено кількість генераторів, встановлюються на базових станціях акумулятори, що працюють до 6 годин без підзарядки.

Крім того, в «Київстар» повідомили, що також заживлюються критично важливі об’єкти, встановлюються джерела безперебійного живлення.

Мобільний оператор підвтердив, що «інколи зв’язок може трохи погіршуватись під час відключень».

«Це нормально, адже базові станції розподіляють між собою навантаження», - наголосили в «Київстар».

Додамо, що у свою чергу абоненти «Київстар» скаржаться, що проблеми з Інтернетом а також зв’язком, як були так і залишились.

«Нічого не змінилося. При відключенні електроенергії мобільний інтернет зникає, як і 1,5 роки назад»,

«Рік назад встановили аккумулятори на домашній інтернет, і інтернет при відключеннях світла дійсно був. Зараз його нема. До кого звертатись?»,

«У нашому населеному пункті вже років два поганий зв'язок і без відключення світла. Скільки вже раз скаржились оператору на поганий зв'язок, відмазка одна «ми передамо вашу скаргу в технічний відділ», а ти і далі ходиш по подвір'ю шукаєш покриття а якщо знайдеш то з декількох спроб можна зателефонувати», - розповідають про свої негаразди люди на офіційній сторінці «Київстар» у Facebook.

В «Київстар», коментуючи проблеми з Інтернетом безпосередньо під час відключень світла пояснили, що «для надання мобільного інтернету необхідно більше постійної потужності для запуску обладнання, яке іноді неможливо задіяти в аварійному режимі, тож пріоритет в першу чергу надається "голосу" (мобільному зв'язку)».

Проблеми зі зв’язком: в "Lifecell" оголосили абонентам, чи будуть компенсації.

Чому зимою відключень не було, а тепер є: в "ДТЕК" дали відповідь.

В "Vodafone" підтвердили нове підвищення цін: "Не найприємніша новина".

Поделиться сюжетом

Последние новости

Внутренняя безопасность СБУ должна проверить генерала Носача, – Тука

Верховная Рада приняла закон: какие нововведения готовятся в армии

"Нафтогаз" предупредил украинцев об отоплении: известно, что нужно сделать перед включением тепла в жилище

Внук и дед из Одессы наладили международный наркотрафик в детских игрушках

Кличко: Столица подготовила к зиме 550 единиц снегоуборочной техники и сделала запас соли и песка

В СНБО отреагировали на фейк z-пропаганды о массированных ракетных ударах

За «обломками» по НПЗ в Саратове стоит Главное управление разведки

Отдых от Dota 2, ведь студия Blizzard готовится к анонсу ремастера Warcraft II

Массированная ночная атака по Одессе: есть жертвы и раненые, жуткие кадры

Как могут измениться коммунальные платежки в 2025 году

"Укрзализныця" оскандалилась из-за русского языка

Переломный момент: Генсек НАТО рассказал, почему войска КНДР в Европе меняют правила игры

Дочь Маска из-за победы Трампа приняла важное жизненное решение

Миллионные долги побуждают к повышению тарифов: вода из крана может стать дорогим удовольствием

Фиксировал размещение военных объектов: ТЦКшник сливал россиянам позиции ВСУ