Клієнти ПриватБанку не можуть зняти валюту з рахунків: у чому проблема
Українка зіштовхнулася з труднощами під час спроби отримати з рахунку в ПриватБанку готівкову валюту. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Клієнтка ПриватБанку розповіла, що отримала від сина переказ у валюті. Сума велика, оскільки гроші необхідні купівлі нерухомості. Виявилося, що отримати готівкові долари у відділенні – завдання не з простих.
"Син переказав кошти, щоб я змогла купити собі житловий будинок, переказав у доларах, я вже як три тижні намагаюся зняти кошти", - написала жінка.
За словами українки, договір із продавцем нерухомості передбачає розрахунок доларами нового зразка, а у відділенні їй пропонують виключно старі та затерті банкноти.
"З продавцем договір, щоб купюри були нового зразка, але на відділенні привозять лише старий зразок, ще й такі затерті, що їх просто навіть ніхто у мене не візьме", - скаржиться українка.
Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу клієнтки та наголосили, що працюють відповідно до вимог НБУ. До видачі підлягають усі банкноти без ознак підробки та значного ушкодження.
"Всі банкноти без ознак підробки або значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без обмежень щодо року випуску", - йдеться у повідомленні.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк блокує картки за вхідні платежі: будь-який переказ може стати останнім.