Нові роблеми зі зв'язком: "Київстар" відповів абонентам, чи можна не платити

Нові роблеми зі зв'язком: "Київстар" відповів абонентам, чи можна не платити

Проблеми з мобільним зв’язком та Інтернетом, в тому числі і для абонентів «Київстар», знову актуальні, пише Politeka.net.

Через постійні відключення електроенергії абоненти «Київстар» скаржаться, що сплачують за послуги, яких в підсумку не отримують.

«Не шановний Kyivstar підкажіть, будь ласка, чи збираєтесь Ви вирішувати проблему із звʼязком, точніше з його повною відсутністю, коли немає електроенергії? Відключення світла зараз тривають по 10 годин, відповідно і зв’язку не має 10 годин, але це вам не заважає знімати повну оплату за тарифом. Ви або надавайте послуги, які прописані в тарифному плані, або ж не знімайте оплату…», - запропонувала одна з абоненток «Київстар» на офіційній сторінці компанії у Facebook.

«Ви збільшуєте оплату за неякісні послуги та розповідаєте про складнощі вашого бізнесу. Ви точно хочете читати, слухати про складність заробляння коштів, для оплати ваших послуг?..», - злиться ще один абонент.

В «Київстар» відповіли, що якщо в районі абонента відсутнє електропостачання або пошкоджена інфраструктура – це впливає на роботу базових станцій. В цих умовах «Київстаром» забезпечується робота критично важливої частини мережі генераторами, де їх можна встановити.

«Адже велика частина базових станцій розміщена на дахах житлових будівель, освітлювальних опорах, мостових переходах, де підключення до генераторів неможливе», - пояснили в «Київстар».

В компанії також зазначили, що для того, щоб збільшити автономність обладнання, Київстар закуповує та встановлює як нові акумулятори, так і додаткові генератори, щоб забезпечити роботу базових послуг - голосових дзвінків та SMS.

«Та для повноцінної роботи всіх послуг мережа, звісно, потребує електропостачання», - кажуть в «Київстар».

В «Київстар» також підкреслили, що відключення електроенергії це форс-мажорні обставини, які впливають на всі сфери життя країни, але оплата послуг, які є у тарифі, допомагає компаанії інвестувати у відновлення зруйнованої мережі, закуповувати генератори та встановлювати тисячі акумуляторних батарей.

«Також ви можете самостійно обрати інший тариф, із меншим обсягом послуг та нижчою ціною, якщо через відключення світла ви не можете використати весь актуальний пакет хвилин та гігабайтів», - радять у «Київстар» абонентам.

"Vodafone" оголосив нові правила: стосується всіх абонентів і зв'язку.

Торкнеться тисяч абонентів "Lifecell": оператор попередив про нововведення.

"Київстар" оголосив про нові важливі зміни: що буде зі зв'язком після 1 серпня.

Поделиться сюжетом

Последние новости

Пенсионерам разрешили получить выплаты за 6 месяцев: как этого добиться

Новая табачная схема Кауфмана и Стаковиченко: официальный сбыт и нелегальный кэш?

Присвоено более 1,2 млн: ремонт железнодорожного объекта превратился в коррупционную схему заработка

Экснардепка Ирина Сысоенко, обвиняемая этим летом в коррупции, проводит "мастер-класс" по реабилитации государству

Рецепт вкуснейших печеночных оладий: готовятся очень просто и быстро

Стратегия выживания: экономист рассказал, какими продуктами стоит запастись на зиму

Кубометр воды будет обходиться дороже 100 гривен: ждите астрономические платежки

Каким знакам Зодиака трудно просить о помощи: упрямство в сочетании с независимостью

Украинских пенсионеров ждет шок: как выжить на 2000 гривен в 2025 году

Не раньше 63 лет: некоторым украинцам придется отложить выход на пенсию

"Начинается новая эпоха": Олег Винник объявил о возобновлении живых концертов

Идеальный обед или ужин: шеф-повар показала, как вкусно приготовить мясо с грибами

Мобилизация их не коснется: кого не призовут в армию осенью

Курс доллара до конца октября: украинцам посоветовали, куда сейчас вкладывать средства

Новый тарифный удар: украинцам увеличат плату за вывоз мусора