Оплата за газ зникла, а банк "нічим не може допомогти": що робити
До редакції "На Пенсії" звернулася читачка Віра Бойко, яка зіткнулася з неприємною ситуацією: 2023 року вона заплатила за розподіл газу одразу на весь рік, але гроші так і не дійшли до підприємства.
Банк відмовився допомогти розібратися, куди пішов платіж. Тепер Вірі кажуть, що попередній постачальник уже не працює і потребують повторної оплати. Що робити у такій ситуації? Давайте розберемося.
Зверніться до свого постачальника послуг
Для початку варто звернутися до газового оператора, щоб з'ясувати, чи вони бачать ваш платіж. Це можна зробити через особистий кабінет на сайті компанії або безпосередньо на місці. Попросіть видати письмове підтвердження щодо ваших оплат.
Посилаючись на статтю 40 Закону України «Про ринок природного газу», оператори зобов'язані надавати клієнтам інформацію про свої рахунки, де приймають платежі. Якщо ви платили за іншим рахунком, потрібно буде повторно надіслати кошти на поточний, вказаний на сайті компанії або в договорі.
Розберіться з банком
Паралельно зверніться до банку, де проводили оплату. Напишіть заяву на ім'я голови правління з проханням перевірити, куди вирушили ваші гроші та на який рахунок. Важливо зрозуміти, чи не допущено помилки з реквізитами – звірити їх можна у квитанції та договорі з газорозподільним оператором.
Якщо гроші випадково потрапили не туди, банк зобов'язаний це з'ясувати та надати інформацію про одержувача. Згідно зі статтею 1212 ЦК України, якщо хтось отримав гроші без законної підстави, він має повернути їхньому відправнику. Ви також маєте право вимагати у банку провести службове розслідування, якщо помилка сталася з їхньої вини.
Таким чином, важливо уточнити, на чиїй стороні стався збій – банку чи постачальника. Можливо, помилка вийшла при вказівці реквізитів або оператора.
Крім того, Знай.ua повідомляв, в рахунках будуть зовсім інші суми: як заощадити гроші в опалювальному сезоні