Ощадбанк не видав гроші: у відділенні банку заявили, що коштів немає
Клієнтка Ощадбанку поскаржилася на труднощі з отриманням готівки - проблеми виникали як під час спроби зняти гроші в банкоматах, так і при отриманні їх у відділенні, де необхідної суми не було.
Скарга розміщена на порталі "Мінфін".
Клієнтка Ощадбанку поскаржилася, що під час спроби отримати гроші через банкомат їй було відмовлено, причому, за її словами, з технічних причин.
"Зв'язалися з чат-ботом, карту перевірили, робоча, банкомат просто не видав грошей. А чому не видав – незрозуміло", — йдеться у її скарзі клієнтки Ощадбанку.
Наступного дня інший банкомат установи видав гроші, але не в повному обсязі. Після цього клієнтка звернулася до відділення банку, де їй повідомили, що "коштів немає".
"В касі немає грошей, мені що, доводиться бігати містом в пошуках банкоматів? Це просто жах," — нарікає клієнтка Ощадбанку. У самому Ощадбанку поки що не прокоментували цю ситуацію. На момент публікації матеріалу відповіді банку на скаргу ще не було.