"Ощадбанк" списує комісію за непідключені послуги: клієнти втрачають гроші щомісячно
Українка поскаржилася на "Ощадбанк" через щомісячне списання грошей за послугу, яку, як стверджує, не підключала. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.
Клієнтка "Ощада" заявила, що цілий рік не користувалася карткою і не здійснювала жодних операцій. Проте з рахунку щомісяця пропадали кошти.
"Найгірший банк з найгіршим обслуговуванням. Крадуть гроші за якесь нібито смс інформування. Я цього не підключала! Рік не користувалася картою, не було жодних операцій", - написала клієнтка.
За словами жінки, банк щомісяця списував по 10 гривень протягом року за інформування, яке фактично не здійснювалося. При цьому вона додала, що у налаштуваннях обмежила інформування, встановивши його лише на платежі понад 1000 гривень.
"В налаштуваннях у мене підключено інформування на платежі більше 1000 грн і все. І ось сьогодні заходжу і бачу що банк весь цей рік знімав собі по 10 грн щомісяця… За що??? Я нічого не отримувала, картою не користувалася, чому ви крадете кошти?", - обурилася українка.
Фахівці Ощадбанку на скаргу не відповіли, проте інші користувачі порталу підказали клієнтці, що нічого протиправного в діях банку немає. Плата за інформування прописана у тарифах банку та стягується щомісяця.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, 20 тисяч гривень просто випарувалися в повітрі: "Ощадбанк" потрапив у скандал із "поїданням" грошей і мовчить.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" попередив про підвищення тарифів та комісій: які популярні послуги відчутно подорожчають.