Платити не обов'язково: як оскаржити підозрілі тарифи
Як на Волині формують тарифи на комунальні послуги і чи можна їх оскаржити? Понад 100 підприємств надають житлово-комунальні послуги та встановлюють відповідні тарифи в області.
Про це розповів Сергій Дмитрук, завідувач сектору контролю за цінами Держпродспоживслужби Волині.
Як формуються тарифи і що можуть зробити споживачі?
Уряд дозволив громадянам звертатися до Держпродспоживслужби, якщо є питання щодо нарахувань чи формування тарифів. Проте не можна скаржитися лише через те, що тариф здається занадто високим. Потрібно довести порушення закону або шкоду своїм правам.
Оскарження тарифів
Кожен споживач має бути поінформований про зміну тарифів. Відповідно до закону, підприємства повинні розраховувати нові тарифи і подавати їх на розгляд органам місцевого самоврядування, які протягом 30 днів розглядають пропозиції і публікують інформацію про нові ціни. Споживачі можуть подавати свої пропозиції та зауваження протягом 7–14 днів до остаточного затвердження тарифу.
Що таке абонентське обслуговування?
Абонплата за комунальні послуги — це не частина тарифу. Це окрема сума, що покриває витрати на облік, нарахування та обслуговування абонентів. Часто органи місцевого самоврядування маніпулюють інвестиційною складовою тарифу, що впливає на його остаточну вартість.
Як звернутися з питань тарифів?
Мешканці Волині можуть звертатися до Держпродспоживслужби через електронну пошту або поштове відправлення.
Раніше ми повідомляли, українцям повернуть гроші за комуналку.
Тарифи на тепло можуть знизити- детальніше на Знай.ua.