"ПриватБанк" не повернув клієнтові вкрадені гроші: 14,7 тисячі просто зникли
Клієнт "ПриватБанку" втратив 14,7 тисячі гривень зі свого рахунку через списання невідомими особами - він звернувся до суду, оскільки не надавав згоди на проведення спірної транзакції.
Цю інформацію підтверджує рішення Київського районного суду Одеси.
Як зазначено в матеріалах справи, банк через систему "Приват-24" здійснив переказ 14,7 тисячі гривень з рахунку клієнта. Про це він дізнався випадково, стверджуючи, що не надавав згоди на цю транзакцію і не заходив у систему "Приват-24". Також не було жодних дзвінків чи повідомлень на його фінансовий номер.
Водночас вказується, що він особисто передав третім особам свої дані, зокрема пароль для входу в "Приват-24", що дозволило отримати доступ до його рахунків у "ПриватБанку".
"На момент звернення позивача до "ПриватБанку", кошти з його рахунку були списані, а тому настав момент безвідкличності платіжної інструкції. Позивач надалі користується послугами відповідача, та визнає факт користування платіжною карткою", — зазначається у рішенні.
За результатами розгляду справи суд відмовив клієнту "ПриватБанку" в задоволенні позову, оскільки він не зміг надати докази того, що переказ коштів з його карткового рахунку був здійснений без його особистого повідомлення стороннім особам даних, що дозволили списати гроші.
ПриватБанк блокує доступ до кредитних лімітів, деталі.
"ПриватБанк" змусив українця чекати півроку на заміну банкнот.
ПриватБанк може заблокувати гроші в будь-яку мить, українець розповів деталі.