"ПриватБанк" півроку утримує кошти українця: скарги в НБУ та поліцію не допомогли

"ПриватБанк" півроку утримує кошти українця: скарги в НБУ та поліцію не допомогли

Протягом останнього часу клієнти "ПриватБанк" активно діляться своїми негативними враженнями від спілкування з банком. Кількість скарг на неприємні несподіванки, що виникають під час взаємодії з установою, зростає. Цього разу на спеціалізованому сайті Мінфін клієнт "ПриватБанк" розповів, що банк півроку утримує його кошти.

Клієнт "ПриватБанк" розповів, що 4 липня він отримав платіж на 8500 гривень з "Монобанк", ввечері того ж дня йому заблокували карту. Чоловік написав в чат, скинув всі скріни, переписку і квитанцію до платежу (це був продаж криптовалюти). В чаті сказали що карту "ПриватБанк" розблокують, якщо він поверне гроші відправнику або якщо той звернеться в поліцію.

Клієнт "ПриватБанк" пішов в поліцію, там сказали що на нього немає ніяких справ чи проваджень, тому чоловік подав зустрічну заяву на відправника коштів, йому дали талон — повідомлення з єдиного обліку, сказали, щоб скинув його в банк і вони мають розблокувати картку.

Клієнт "ПриватБанк" скинув фото заяви в чат, там відповіли "Такої можливості на жаль, немає та поліція має провести розслідування, якщо факт шахрайства не підтверджено закриють справу, вам мають надати рішення, з рішенням потрібно буде звернутись в чат".

"Я подзвонив до слідчої, у якої я писав зустрічну заяву, і вона сказала щоб я вимагав в банку витяг з ЄРДР, бо в базі на мене не знаходить ніяких справ, і якщо мені в банку не надають витяг з ЄРДР то банк сам вигадав цю справу. Оператор мені написав в тисячний раз одну й ту саму мантру", - скаржиться клієнт "ПриватБанк".

Після цього клієнт "ПриватБанк" написав скаргу в НБУ, через місяць йому прийшла відповідь — що банк може зняти обмеження якщо надати адресу гаманця, довідку про доходи, довідку про сплачені податки.

"Я знову написав в чат привату, що прийшла відповідь від НБУ і я можу це все надати, і ще прикріпив витяг з МВС що я до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не маю і в розшуку не перебуваю. Мені знову відповіли що є запит до банку про проведення розслідування, і що строки розслідування їм невідомі, щоб я уточнив їх у слідчого", - додав чоловік.

Клієнт "ПриватБанк" каже, що пройшло півроку і його питання досі не було вирашено.

Поделиться сюжетом

Последние новости

Бронирование от мобилизации через "Дию" закрыли и назвали причину

"Повышение" пенсий никто не заметил: украинцам объяснили, почему стало хуже

Повестка по почте: адвокат дала разъяснения тем, кто не живет по прописке

Россия снова ударила по энергетике: в Сумской области без света более 200 населенных пунктов

Как будут платить за отопление в украинцы в 2024 году

Налог на пенсии: для украинских пенсионеров действуют специальные правила

Метинвест Бизнес Сервис получил престижную глобальную награду от Deloitte

Как в РФ солдат КНДР готовят к войне в Украине: появились новые доказательства

ПФУ объяснил, как можно существенно повлиять на размер пенсии

Тянет на солененькое - это не беременность: как ваши любимые продукты могут стать сигналом об опасности

Предвыборная гонка в США: опросы показали, кто побеждает в ключевых штатах

Стало известно об уличных боях в городах Гирнык и Селидово

В Украине значительно выросли цены на продукты: больше всего подорожало несколько товаров

Залужный объяснил, что нужно изменить в мобилизации

В Молдове начались выборы президента и референдум о вступлении в ЕС: как идет голосование