"ПриватБанк" півроку утримує кошти українця: скарги в НБУ та поліцію не допомогли

"ПриватБанк" півроку утримує кошти українця: скарги в НБУ та поліцію не допомогли

Протягом останнього часу клієнти "ПриватБанк" активно діляться своїми негативними враженнями від спілкування з банком. Кількість скарг на неприємні несподіванки, що виникають під час взаємодії з установою, зростає. Цього разу на спеціалізованому сайті Мінфін клієнт "ПриватБанк" розповів, що банк півроку утримує його кошти.

Клієнт "ПриватБанк" розповів, що 4 липня він отримав платіж на 8500 гривень з "Монобанк", ввечері того ж дня йому заблокували карту. Чоловік написав в чат, скинув всі скріни, переписку і квитанцію до платежу (це був продаж криптовалюти). В чаті сказали що карту "ПриватБанк" розблокують, якщо він поверне гроші відправнику або якщо той звернеться в поліцію.

Клієнт "ПриватБанк" пішов в поліцію, там сказали що на нього немає ніяких справ чи проваджень, тому чоловік подав зустрічну заяву на відправника коштів, йому дали талон — повідомлення з єдиного обліку, сказали, щоб скинув його в банк і вони мають розблокувати картку.

Клієнт "ПриватБанк" скинув фото заяви в чат, там відповіли "Такої можливості на жаль, немає та поліція має провести розслідування, якщо факт шахрайства не підтверджено закриють справу, вам мають надати рішення, з рішенням потрібно буде звернутись в чат".

"Я подзвонив до слідчої, у якої я писав зустрічну заяву, і вона сказала щоб я вимагав в банку витяг з ЄРДР, бо в базі на мене не знаходить ніяких справ, і якщо мені в банку не надають витяг з ЄРДР то банк сам вигадав цю справу. Оператор мені написав в тисячний раз одну й ту саму мантру", - скаржиться клієнт "ПриватБанк".

Після цього клієнт "ПриватБанк" написав скаргу в НБУ, через місяць йому прийшла відповідь — що банк може зняти обмеження якщо надати адресу гаманця, довідку про доходи, довідку про сплачені податки.

"Я знову написав в чат привату, що прийшла відповідь від НБУ і я можу це все надати, і ще прикріпив витяг з МВС що я до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не маю і в розшуку не перебуваю. Мені знову відповіли що є запит до банку про проведення розслідування, і що строки розслідування їм невідомі, щоб я уточнив їх у слідчого", - додав чоловік.

Клієнт "ПриватБанк" каже, що пройшло півроку і його питання досі не було вирашено.

Поделиться сюжетом

Последние новости

Внутренняя безопасность СБУ должна проверить генерала Носача, – Тука

Верховная Рада приняла закон: какие нововведения готовятся в армии

"Нафтогаз" предупредил украинцев об отоплении: известно, что нужно сделать перед включением тепла в жилище

Внук и дед из Одессы наладили международный наркотрафик в детских игрушках

Кличко: Столица подготовила к зиме 550 единиц снегоуборочной техники и сделала запас соли и песка

В СНБО отреагировали на фейк z-пропаганды о массированных ракетных ударах

За «обломками» по НПЗ в Саратове стоит Главное управление разведки

Отдых от Dota 2, ведь студия Blizzard готовится к анонсу ремастера Warcraft II

Массированная ночная атака по Одессе: есть жертвы и раненые, жуткие кадры

Как могут измениться коммунальные платежки в 2025 году

"Укрзализныця" оскандалилась из-за русского языка

Переломный момент: Генсек НАТО рассказал, почему войска КНДР в Европе меняют правила игры

Дочь Маска из-за победы Трампа приняла важное жизненное решение

Миллионные долги побуждают к повышению тарифов: вода из крана может стать дорогим удовольствием

Фиксировал размещение военных объектов: ТЦКшник сливал россиянам позиции ВСУ