"Сільпо" запропонував покупцям залишати чайові та натрапив на хейт: "Нехай почнуть платити зарплати..."
У деяких супермаркетах "Сільпо" по Україні з'явилася можливість залишати чайові обслуговуючому персоналу. Користувач соціальної мережі Х поділився фотографією такої афіші і запитав своїх читачів: чи підтримують вони цю ініціативу і чи готові "підкинути копійчину" касирам та іншим працівникам.
Щоб залишити чайові, потрібно просканувати QR-код конкретного співробітника та переказати потрібну суму, зазначено в афіші.
Деякі українці у коментарях підтримали цю ідею, наголосивши, що робота у сфері обслуговування – не з легких. Однак більшість відвідувачів мережі обурилися, вважаючи, що Fozzy Group, що володіє "Сільпо", досить велика і прибуткова компанія, і було б логічніше спочатку підняти зарплати своїм співробітникам, перш ніж просити чайові.
Як зазначив хтось із користувачів, таким чином керівники перекладають основний дохід із роботодавця на клієнта, тим самим знімаючи з себе обов'язок забезпечувати гідну оплату праці.
Крім того, Знай.ua повідомляв, як заощадити на їжі: під час війни ці лайфхаки дуже допоможуть зберегти гроші