"Укрзалізниця" бере гроші з бізнесу замість розвитку інфраструктури: "Ми не зробили нічого"
Колишній міністр інфраструктури України, а нині військовий Володимир Омелян жорстко розкритикував Укрзалізницю за плани підвищити тарифи на вантажні перевезення. На його думку, замість того, щоб знову брати гроші з бізнесу, компанія має працювати над підвищенням своєї ефективності.
Омелян вважає, що за час війни компанія могла б побудувати нові шляхи, що з'єднують Україну з ЄС, що значно спростило б експорт та імпорт. Але, за його словами, цієї роботи не видно, і все лишається на старому рівні.
"Я взагалі не бачу роботи компанії зі співпраці з нашими союзниками. На моє глибоке переконання, за ці 2,5 роки війни ми вже мали побудувати щонайменше одну-дві єврошляхи, які з'єднують Україну з ЄС, щоб значно полегшити експорт наших товарів та імпорт необхідної критичної продукції в Україну. Ця робота не велася, вона не ведеться", – каже Омелян."
Він також додав, що "Укрзалізниця" могла б залучити мільйони євро на розвиток залізничної мережі за рахунок кредитів та грантів від ЄС, але натомість просто продовжує перекладати свої проблеми на бізнес.
За його словами, керівництво компанії уникає конструктивного діалогу з бізнесом і продовжує працювати за застарілими схемами. Він упевнений, що компанія потребує термінового оновлення керівництва та менеджменту, особливо після відходу Олександра Камишина, колишнього голови "Укрзалізниці".
"Ми не зробили нічого. Ми знову тупо перекладаємо неефективність роботи керівництва компанії на бізнес, який має це все сплатити з власної кишені... Потрібно оновлення менеджменту "Укрзалізниці", бо після відходу Камишина там взагалі не з ким про що говорити. Там тільки корупція. І після цього зможемо вибудовувати якийсь нормальний діалог із бізнесом та шукати спільні рішення.
На думку ексміністра, без поновлення складу керівництва та налагодження діалогу з бізнесом компанія не зможе вийти на нормальний рівень роботи навіть в умовах війни.
Крім того, Знай.ua повідомляв, олень 120 см і 8 палиць ковбаси: Укрзалізниця поповнила колекцію забутих пасажами речей