"Укрзалізниця" бере гроші з бізнесу замість розвитку інфраструктури: "Ми не зробили нічого"

"Укрзалізниця" бере гроші з бізнесу замість розвитку інфраструктури: "Ми не зробили нічого"

Колишній міністр інфраструктури України, а нині військовий Володимир Омелян жорстко розкритикував Укрзалізницю за плани підвищити тарифи на вантажні перевезення. На його думку, замість того, щоб знову брати гроші з бізнесу, компанія має працювати над підвищенням своєї ефективності.

Омелян вважає, що за час війни компанія могла б побудувати нові шляхи, що з'єднують Україну з ЄС, що значно спростило б експорт та імпорт. Але, за його словами, цієї роботи не видно, і все лишається на старому рівні.

Корупція в УЗ

"Я взагалі не бачу роботи компанії зі співпраці з нашими союзниками. На моє глибоке переконання, за ці 2,5 роки війни ми вже мали побудувати щонайменше одну-дві єврошляхи, які з'єднують Україну з ЄС, щоб значно полегшити експорт наших товарів та імпорт необхідної критичної продукції в Україну. Ця робота не велася, вона не ведеться", – каже Омелян."

Він також додав, що "Укрзалізниця" могла б залучити мільйони євро на розвиток залізничної мережі за рахунок кредитів та грантів від ЄС, але натомість просто продовжує перекладати свої проблеми на бізнес.

Укрзалізниця

За його словами, керівництво компанії уникає конструктивного діалогу з бізнесом і продовжує працювати за застарілими схемами. Він упевнений, що компанія потребує термінового оновлення керівництва та менеджменту, особливо після відходу Олександра Камишина, колишнього голови "Укрзалізниці".

"Ми не зробили нічого. Ми знову тупо перекладаємо неефективність роботи керівництва компанії на бізнес, який має це все сплатити з власної кишені... Потрібно оновлення менеджменту "Укрзалізниці", бо після відходу Камишина там взагалі не з ким про що говорити. Там тільки корупція. І після цього зможемо вибудовувати якийсь нормальний діалог із бізнесом та шукати спільні рішення.

На думку ексміністра, без поновлення складу керівництва та налагодження діалогу з бізнесом компанія не зможе вийти на нормальний рівень роботи навіть в умовах війни.

Крім того, Знай.ua повідомляв, олень 120 см і 8 палиць ковбаси: Укрзалізниця поповнила колекцію забутих пасажами речей

Поделиться сюжетом

Последние новости

Обучение в школах на грани коллапса: молодежь не хочет учить детей

"Приставили пистолет к шее": в Полтаве напали на блогера Николаса Карму

Как в Украине получить полную сумму субсидии: инструкция на весь отопительный сезон

Как и чем нужно подкормить яблони в октябре: самые действенные советы садоводов

Макс Барских рассказал про создание семьи и рождения первенца: 5 лет назад был не готов

Заплатите за соседа, который много моется: украинцам рассказали, как они "закрывают" коммуналку кому-то из дома

Домашняя гранола с изюмом и ягодами: рецепт полезного завтрака от звезды "Мастер Шеф"

ISW: Путин не желает мириться со снижением интенсивности российских боевых действий в Украине

Грип, простуда, ОРВИ и даже коронавирус: как защититься во время сезонных болезней и карантина

Пенсия 60 тыс грн. и миллионы на счетах находятся у жены ректора Львовской политехники Юрия Бобала

На Харьковщине женщина работала на окупантов, чтобы ухаживать за матерью: ее привлекли в суд

Не дайте салу испортиться: как правильно хранить любимый продукт

Получит каждый учащийся: школьников ждут новые правила

Прогноз магнитных бурь на неделю с 7 по 13 октября: названы самые опасные дни

Чисто мужские секреты: проверенные годами способы "удаления" жира с живота