Укрзалізниця потребує ефективного керівництва, а не постійного підвищення тарифів – експерт

Укрзалізниця потребує ефективного керівництва, а не постійного підвищення тарифів – експерт

Постійне підвищення тарифів на вантажні перевезення це свідчення неефективності роботи керівництва Укрзалізниці, особливо в умовах, коли обсяги перевезень, а відповідно і доходи компанії, рекордно зростають.

Про це заявила голова галузевої ради Федерації металургів України Олена Колесникова, коментуючи ініціативу УЗ щодо чергового підвищення тарифів.

"Я поставила би питання про ефективність роботи керівництва. Тому що чергове латання дірок за рахунок підняття тарифів для промисловців і білого бізнесу, які страждають найбільше – то це для мене свідчення неефективної роботи", - підкреслила Колесникова.

За її словами, передусім Укрзалізниця повинна надати економічне обґрунтування тарифних змін – адже мова про "зближення класів" вантажів, про яке говорить керівництво вантажного монополіста, взагалі не може йти.

"Що взагалі таке зближення класів? Один використав логістику на 10%, а інший використав її на 110%, а платити ми мусимо однаково? Це зовсім не економічно обґрунтовано. Тому ми залишаємося повністю на своїй позиції: УЗ має перерахувати тарифи, тому що вони завищені для промисловості", - акцентувала експерт.

Вона також зауважила: залізниці потрібно ефективно управляти своїми ресурсами та запроваджувати реформи, щоб зробити діяльність компанії прозорою, та ліквідувати корупцію.

"Якби вони робили потрібні реформи, не було б дивних закупівель або необґрунтованих абсолютно витрат, які у них є. І тоді це була б ефективна робота. Натомість зараз виглядає, що їхня ефективна робота ведеться виключно за рахунок підвищення тарифів тим, хто і так платить більше, ніж це обґрунтовано", - каже Колеснікова.

Як відомо, залізничний монополіст від початку року демонструє рекордні обсяги перевезень, і прозвітував про отримання за перше півріччя 3,1 млрд грн прибутку. Але на кінець року, як заявив голова УЗ Євген Лященко, у компанії буде збиток у розмірі 2,7 млрд грн. Звідки він візьметься, керівництво не пояснює, але вже ініціює підвищення тарифів на вантажні перевезення.

Натомість Європейська бізнес-асоціація заявила, що Укрзалізниця має зосередитися на пошуку внутрішніх резервів та скоротити операційні витрати, а не перекладати свої фінансові проблеми на бізнес.

Поделиться сюжетом

Последние новости

Внутренняя безопасность СБУ должна проверить генерала Носача, – Тука

Верховная Рада приняла закон: какие нововведения готовятся в армии

"Нафтогаз" предупредил украинцев об отоплении: известно, что нужно сделать перед включением тепла в жилище

Внук и дед из Одессы наладили международный наркотрафик в детских игрушках

Кличко: Столица подготовила к зиме 550 единиц снегоуборочной техники и сделала запас соли и песка

В СНБО отреагировали на фейк z-пропаганды о массированных ракетных ударах

За «обломками» по НПЗ в Саратове стоит Главное управление разведки

Отдых от Dota 2, ведь студия Blizzard готовится к анонсу ремастера Warcraft II

Массированная ночная атака по Одессе: есть жертвы и раненые, жуткие кадры

Как могут измениться коммунальные платежки в 2025 году

"Укрзализныця" оскандалилась из-за русского языка

Переломный момент: Генсек НАТО рассказал, почему войска КНДР в Европе меняют правила игры

Дочь Маска из-за победы Трампа приняла важное жизненное решение

Миллионные долги побуждают к повышению тарифов: вода из крана может стать дорогим удовольствием

Фиксировал размещение военных объектов: ТЦКшник сливал россиянам позиции ВСУ