Укрзалізниця знову перекладає на бізнес неефективність свого керівництва - ексміністр про підвищення тарифів

Укрзалізниця знову перекладає на бізнес неефективність свого керівництва - ексміністр про підвищення тарифів

Замість того, аби "черговий раз проїдати" гроші, отримані від підвищення тарифів, керівництво Укрзалізниці має зосередитися на підвищенні ефективності своєї роботи. А Кабмін має "привести до тями" менеджмент компанії, який наразі не має реальних досягнень у діяльності.

Таке переконання висловив ексміністр інфраструктури, військовий Володимир Омелян, коментуючи заяви УЗ щодо необхідності підвищити тариф на вантажні перевезення.

"Я взагалі не бачу роботи компанії по співпраці з нашими союзниками. На моє глибоке переконання, за ці 2,5 роки війни ми вже мали збудувати мінімум одну-дві євроколії, які сполучають Україну з ЄС, щоб значно полегшити експорт наших товарів і імпорт необхідної критичної продукції в Україну. Ця робота не велася, вона не ведеться. І маючи можливість насправді під суперпільговікредити, під грантові гроші залучити сотні мільйонів, а, можливо, навіть і мільярди у розвиток залізничної мережі за рахунок Європейського Союзу, ми не зробили нічого. Ми знову тупо перекладаємо неефективність роботи керівництва компанії на бізнес, який має це все оплатити з власної кишені", - наголосив ексміністр.

Він нагадав, що бізнес в Україні існує у тій самій реальності, у нього так само є війна і проблеми з ринками збуту і логістикою. Натомість УЗ діє за старою схемою, і відмовляється від конструктивного діалогу.

"Укрзалізниця в контексті вантажних перевезень займається тим самим, чим займалася завжди. "У нас проблеми, нам треба підняти тарифи, і все буде добре". Підвищення тарифів проїли, нічого не інвестували, нічого не покращилося – давайте знову піднімемо тарифи. І знову нічого не йде. Тому мені здається, що уряд в особі Міністерства інфраструктури чи Міністерства відновлення, в особі Кабінету міністрів, можливо, на рівні президента, повинні привести до тями керівництво Укрзалізниці", - наголосив Омелян.

Він висловив переконання, що насамперед потрібно оновити склад наглядової ради, яка є "меганеефективною", але доволі дорого обходиться платникам податків.

"Також потрібне оновлення менеджменту Укрзалізниці, бо після відходу Камишина там взагалі немає з ким про що говорити. Там тільки корупція. І після цього зможемо вибудовувати якийсь нормальний діалог з бізнесом і шукати спільні рішення. Я переконаний, що навіть в цій надскладній військовій ситуації ми можемо вийти на нормальний діалог, щоб всі були задоволені в рамках можливих ресурсів, які на це виділяються", - резюмував Омелян.

Нагадаємо, керівник УЗ Євген Лященко заявив, компанія планує чергове підвищення тарифів, хоча наразі компанія фіксує прибуток у розмірі 3,1 млрд грн.

Бізнес виступив проти цієї ініціативи, та закликав Кабмін втрутитися. Так, у своєму листі до прем'єра Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine) заявив, що підвищення залізничних вантажних тарифів матиме вкрай негативний вплив на промисловість та знизить експортні надходження. До того ж, постійні збитки Укрзалізниці генерують не перевезення вантажів, а значні та постійно зростаючі витрати компанії, а також кричуща некомпетентність менеджменту.

Поделиться сюжетом

Последние новости

Как ухаживать за розами осенью: список садоводческих дел

В Китае обнаружили новую смертельную болезнь

"Укрпочта" оставила цены на свои тарифы в покое: новые услуги на подходе

Антарктида стремительно превращается в "зеленый" континент из-за изменения климата

В Украине назревает коммунальный кризис: решение Минфина ставит под угрозу тепло в домах

Холодный соленый чизкейк с рыбой: звезда "Мастер Шеф" раскрыла рецепт изысканного пирога без выпечки

4 ингредиента, а вкус - божественный: рецепт мятного ликера, который будет готов к Новому году

В Грузии новый медиаскандал из-за рекламы с разрушенными украинскими городами

За коммуналку можно не платить совсем: кто из украинцев получит 100% льготу уже с октября

Многодетные родители могут остаться без отсрочки: такое произойдет в трех случаях

16 домов, 9 авто и 15 млн налички: что скрывала от народа чиновница Татьяна Крупа

Муж дочери Ирины Фарион погиб на войне

"Укртелеком" назвал цены на интернет до конца 2024 года: "Мы разработали новый тариф"

Грибной суп с фрикадельками и клецками: победительница "Мастер Шеф" раскрыла любимый рецепт

Через месяц будет развилка: ждать ли Украине кардинальных изменений от "Рамштайна"