Vodafone підвищує тарифи за послуги, які не надавались через відключення світла — що думають українці

Vodafone підвищує тарифи за послуги, які не надавались через відключення світла — що думають українці

Останнім часом клієнти Vodafone активно висловлюють своє незадоволення щодо підвищення тарифів на послуги мобільного зв'язку. Ситуація загострилася на тлі частих перебоїв з електроенергією, що негативно вплинуло на якість зв'язку та доступ до Інтернету.

Багато абонентів скаржаться на те, що навіть при відсутності стабільного зв'язку та Інтернету, оператор все одно знімає повну абонентську плату. Одним з найпоширеніших аргументів є те, що в умовах перебоїв з електроенергією вони не можуть користуватися послугами в повному обсязі. Тим часом Vodafone, замість того щоб знизити тарифи чи запропонувати компенсації, оголошує про їх підвищення.

Vodafone підвищує тарифи. Фото: PA Images via Getty Images

У відповідь на численні скарги представники Vodafone заявляють, що підвищення тарифів пов'язане з зростанням собівартості послуг. Компанія зазначає, що витрати на підтримку та розвиток мережі значно зросли, що і стало причиною перегляду тарифних планів.

Соціальні мережі стали головною платформою для вираження невдоволення клієнтів. Однією з історій, що привернула увагу, стала розповідь користувача Facebook, який отримав сповіщення про подорожчання тарифу з 1 серпня 2024 року. Він підкреслив, що через перебої з електроенергією майже не користувався зв'язком та Інтернетом у липні, але абонентська плата була знята в повному обсязі.

Інші клієнти також зазначають, що їм нав'язують додаткові послуги, які вони не можуть використати через відсутність стабільного зв'язку. Вони називають це "обкраданням" і вимагають справедливості.

Підвищення тарифів викликає резонанс і змушує багатьох абонентів переглядати свої взаємини з оператором. Деякі вже розглядають можливість переходу до інших провайдерів, сподіваючись знайти більш вигідні умови.

Vodafone, в свою чергу, запевняє, що робить усе можливе для покращення якості послуг і надійності мережі.

Раніше ми розповідали, що Vodafone приголомшив подорожчанням: які послуги зростуть та що пропонують абонентам

Також, "Ми настільки ліниві, що...": Lifecell невдалим жартом спровокував скандал із клієнтом

Поделиться сюжетом

Последние новости

Как осенью обеззаразить грядки на огороде: хозяйки раскрыли уловки

Объяснительная записка в школу: что обязательно должны указать родители

Как правильно подготовить грядки к зиме: опытные фермеры дали важные советы

Эксперт рассказал, почему Запад помогает защищаться Израилю, а Украине – нет: «Небо одно у нас, общее»

Школьника принесли в жертву ради благополучия заведения: задушили во время ритуала черной магии

«Идет этап расплаты»: экстрасенс рассказала, к чему пропаганда уже готовит россиян

По 499 грн за упаковку: супермаркеты резко подняли цены на молоко, сливочное масло и сыр

Паста за 10 минут: "Мастер Шеф" дал простой, но очень вкусный рецепт на обед

Мобилизация на оккупированных территориях: отказ означает смерть

Для раннего урожая: когда и как правильно сеять петрушку осенью

Новые правила мобилизации с октября: кого коснутся изменения

Александр Мусиенко рассказал, пригласят ли Украину в НАТО на следующем «Рамштайне»: «Рассматривают варианты»

Два месяца Курской операции: военный эксперт рассказал о планах ВСУ и новых контратаках армии рф

Более 23 000 гривен в 2025 году: кто из пенсионеров получит внушительные выплаты

Руководитель Укрзализныци написал заявление об отставке