Поки не відчуєш, як дихає оператор, режисер, кожен актор, нічого не буде, - Алла Загайкевич про кіномузику
Про це вона розповіла на каналі «UKRAINE THE BEST».
«Мені дуже подобається кіномузика тим, що це якесь зовсім інше життя. Тобто це насправді дуже командна історія. Поки не відчуєш, як дихає оператор, режисер, кожен актор, нічого не буде. Я себе навіть там відчуваю не так композитором, як виконавцем. Разом зі всіма я сиджу в оркестрі і пилю на своїй скрипочці, щось таке», - розповідає Алла Загайкевич.
За словами гості програми, музика, яку вона пише поза кіно, зовсім інша, там навіть не впізнати, що це той самий композитор, і це їй дуже подобається, тому що воно зовсім відрізняється від того, що ти робиш у звичайному житті.
Окрім того, що кіномузика – це дуже командна робота, зазначає композиторка, це же й доволі довга робота, кіномузика пишеться абсолютно весь час, і вона постійно переписується. Зокрема, розповідає вона, під час роботи над фільмом «Мамай» було багато виправлень, що стосувалися певних драматургічних точок, а над «Довбушем» робота тривала взагалі три роки.
«Тут дуже багато версій поетичних таких, дуже абстрактних, які були схожі от більше всього на «Мамай», тобто тільки фольклор та електроніка, умовно кажучи. Потім ми бачимо, що це все розмивається, воно не працює, щось ми робимо інакше, якісь перемонтажі. І, врешті, на фінальній стадії «Довбуша» вирішили зробити з моїми темами зовсім несподіване аранжування. Не тільки з моїми, і з народними теж», - пояснює Алла Загайкевич.