"Київстар", "Lifecell" і "Vodafone" впроваджують радикальні зміни: стосується всіх абонентів

"Київстар", "Lifecell" і "Vodafone" впроваджують радикальні зміни: стосується всіх абонентів

Зміни в мобільних мережах «Київстар», «Vodafone» і «Lifecell» відбудуться через посилення вимог, пише Politeka.net.

Так, згідно з новим розпорядженням Національного центру оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій (НЦУ) при Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, оновлено вимоги до роботи базових станцій мобільних операторів.

Тепер мобільні оператори, згідно з новими вимогами, повинні забезпечити доступність зв’язку під час відключень електроенергії протягом 10 годин. Замість, як нагадаємо, 4 годин.

Крім того, впроваджується графік цих змін. Так, вимагається, щоб до 1 жовтня не менше 60% станцій операторів були забезпечені автономним резервним живленням. До 1 листопада ця цифра повинна бути - 70%.

До 1 грудня мобільні оператори повинні забезпечити автономним резервним живленням 80% станцій. Позначку у 100% оператори повинні досягти до 1 лютого 2025-го року.

Крім того, ще у цьому році, до 1 грудня щонайменше 25% базових станцій операторів, в тому числі «Київстар», «Lifecell», «Vodafone» у кожній області мають бути підключені до генераторів із запасом палива або обладнані змінними акумуляторами для роботи протягом 72 годин.

Також слід знати, що з 1 вересня повинні мати можливість автономної роботи протягом 72 годин всі ключові об’єкти телекомунікаційної інфраструктури, включаючи міжнародні центри комутації, міжміські телефонні станції та національні точки обміну інтернет-трафіком.

Такі вимоги поширюються і на вузли спеціальних служб, що забезпечують роботу номерів 101, 102, 103, 104 та 112.

Зазначимо, що абоненти продовжують масово скаржитись на проблеми як з мобільним зв’язком, так і Інтернетом. Деякі клієнти мобільних операторів повідомляють, що залишаються без зв’язку одразу, як тільки вимикається світло.

Люди вимагають від мобільних операторів компенсацій або зниження тарифів.

«Ні інтернету, ні нормального звязку. Знижуйте тоді тариф»,

«Немає світла - Немає зв'язку та інтернету...»,

«Зв’язок зникає майже одразу, як вимикають світло», - скаржаться абоненти.

У "Київстар" готуються до нових серцозних проблем: чи буде зв'язок.

Дайте хоча б відкрити холодильник: в "ДТЕК" відреагували на страждання українців.

Перенесення номера в "Lifecell" може обернутися серйозною проблемою.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Внутрішня безпека СБУ має перевірити генерала Носача, – Тука

Верховна Рада ухвалила закон: які нововведення готуються в армії

"Нафтогаз" попередив українців про опалення: відомо, що потрібно зробити перед включенням тепла в оселі

​Онук та дід з Одеси налагодили міжнародний наркотрафік у дитячих іграшках

Кличко: Столиця підготувала до зими 550 одиниць снігоприбиральної техніки та зробила запаси солі і піску

У РНБО відреагували на фейк z-пропаганди про масовані ракетні удари

За "уламками" по НПЗ у Саратові стоїть Головне управління розвідки

Відпочинь від Dota 2, адже студія Blizzard готується до анонсу ремастера Warcraft II

Масована нічна атака по Одесі: є жертви та поранені, моторошні кадри

Як можуть змінитися комунальні платіжки у 2025 році

"Укрзалізниця" оскандалилась через російську мову

Переломний момент: Генсек НАТО розповів, чому війська КНДР у Європі змінюють правила гри

Донька Маска через перемогу Трампа ухвалила важливе життєве рішення

Мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням

Фіксував розміщення військових об'єктів: ТЦКшник зливав росіянам позиції ЗСУ