"Київстар", "Lifecell" і "Vodafone" впроваджують радикальні зміни: стосується всіх абонентів

"Київстар", "Lifecell" і "Vodafone" впроваджують радикальні зміни: стосується всіх абонентів

Зміни в мобільних мережах «Київстар», «Vodafone» і «Lifecell» відбудуться через посилення вимог, пише Politeka.net.

Так, згідно з новим розпорядженням Національного центру оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій (НЦУ) при Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, оновлено вимоги до роботи базових станцій мобільних операторів.

Тепер мобільні оператори, згідно з новими вимогами, повинні забезпечити доступність зв’язку під час відключень електроенергії протягом 10 годин. Замість, як нагадаємо, 4 годин.

Крім того, впроваджується графік цих змін. Так, вимагається, щоб до 1 жовтня не менше 60% станцій операторів були забезпечені автономним резервним живленням. До 1 листопада ця цифра повинна бути - 70%.

До 1 грудня мобільні оператори повинні забезпечити автономним резервним живленням 80% станцій. Позначку у 100% оператори повинні досягти до 1 лютого 2025-го року.

Крім того, ще у цьому році, до 1 грудня щонайменше 25% базових станцій операторів, в тому числі «Київстар», «Lifecell», «Vodafone» у кожній області мають бути підключені до генераторів із запасом палива або обладнані змінними акумуляторами для роботи протягом 72 годин.

Також слід знати, що з 1 вересня повинні мати можливість автономної роботи протягом 72 годин всі ключові об’єкти телекомунікаційної інфраструктури, включаючи міжнародні центри комутації, міжміські телефонні станції та національні точки обміну інтернет-трафіком.

Такі вимоги поширюються і на вузли спеціальних служб, що забезпечують роботу номерів 101, 102, 103, 104 та 112.

Зазначимо, що абоненти продовжують масово скаржитись на проблеми як з мобільним зв’язком, так і Інтернетом. Деякі клієнти мобільних операторів повідомляють, що залишаються без зв’язку одразу, як тільки вимикається світло.

Люди вимагають від мобільних операторів компенсацій або зниження тарифів.

«Ні інтернету, ні нормального звязку. Знижуйте тоді тариф»,

«Немає світла - Немає зв'язку та інтернету...»,

«Зв’язок зникає майже одразу, як вимикають світло», - скаржаться абоненти.

У "Київстар" готуються до нових серцозних проблем: чи буде зв'язок.

Дайте хоча б відкрити холодильник: в "ДТЕК" відреагували на страждання українців.

Перенесення номера в "Lifecell" може обернутися серйозною проблемою.

Поделиться сюжетом

Последние новости

Внутренняя безопасность СБУ должна проверить генерала Носача, – Тука

Верховная Рада приняла закон: какие нововведения готовятся в армии

"Нафтогаз" предупредил украинцев об отоплении: известно, что нужно сделать перед включением тепла в жилище

Внук и дед из Одессы наладили международный наркотрафик в детских игрушках

Кличко: Столица подготовила к зиме 550 единиц снегоуборочной техники и сделала запас соли и песка

В СНБО отреагировали на фейк z-пропаганды о массированных ракетных ударах

За «обломками» по НПЗ в Саратове стоит Главное управление разведки

Отдых от Dota 2, ведь студия Blizzard готовится к анонсу ремастера Warcraft II

Массированная ночная атака по Одессе: есть жертвы и раненые, жуткие кадры

Как могут измениться коммунальные платежки в 2025 году

"Укрзализныця" оскандалилась из-за русского языка

Переломный момент: Генсек НАТО рассказал, почему войска КНДР в Европе меняют правила игры

Дочь Маска из-за победы Трампа приняла важное жизненное решение

Миллионные долги побуждают к повышению тарифов: вода из крана может стать дорогим удовольствием

Фиксировал размещение военных объектов: ТЦКшник сливал россиянам позиции ВСУ