Що робити, якщо зник зв'язок: стосується абонентів lifecell, Київстар, Vodafone

Що робити, якщо зник зв'язок: стосується абонентів lifecell, Київстар, Vodafone

Коли електроенергія вимикається, сигнал слабшає, а через жеякий час взагалі зникає – це стосується як мобільного зв’язку, так і Інтернету.

Базові станції мобільного зв’язку обладнані резервними джерелами живлення. Вони здатні забезпечувати автономну роботу базової станції від двох до п’яти годин за умови повної зарядження. Але, якщо батарея розрядилася, потрібен час для її повної підзарядки.

Що робити, якщо зник мобільний зв’язок – це питання в умовах нових відключень електроенергії знову актуальне. Раніше інструкцію щодо дій у такому випадку надали в Lifecell.

«Що робити, якщо пропала мережа вашого мобільного оператора? Національний роумінг – це використання потужностей всіх мобільних операторів у випадку, якщо немає можливості користуватись послугами свого оператора», - наголошували в «Lifecell».

В «Lifecell» також озвучили основні моменти використання національного роумінгу для абонентів. Так, назва мережі абонента може змінитись на одного з інших національних операторів (lifecell, Kyivstar, Vodafone).

«Це означає, що наразі для зв’язку ви використовуєте потужності іншого оператора», - пояснювали у «Lifecell».

Підкреслимо, що національний роумінг не потребує додаткової плати від абонентів, а тарифікація дзвінків та SMS відбувається згідно із тарифним планом оператора.

Зміна мережі оператора виконується автоматично за рахунок налаштування телефону «автоматичний вибір мережі».

«Якщо зв'язок вашого оператора зник, а автоматично перейти до іншого не вдалось, спробуйте вибрати іншу мережу вручну», - повідомляли в «Lifecell».

На Android це можна зробити наступним чином: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор.

На iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі.

Далі слід знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або Lifecell.

«Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу», - роз’яснювали в компанії.

Далі необхідно перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS.

Також в «Lifecell» наголошували, що впродовж дня слід намагатись вручну повернутись (підключитись) до мережі свого оператора.

Стосується всіх абонентів "Київстар": чи буде зв’язок та Інтернет під час нових відключень електроенергії.

"Vodafone" попередив всіх абонентів про проблеми: як не втратити номер.

Абоненти "Київстар" отримують дивні SMS.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Внутрішня безпека СБУ має перевірити генерала Носача, – Тука

Верховна Рада ухвалила закон: які нововведення готуються в армії

"Нафтогаз" попередив українців про опалення: відомо, що потрібно зробити перед включенням тепла в оселі

​Онук та дід з Одеси налагодили міжнародний наркотрафік у дитячих іграшках

Кличко: Столиця підготувала до зими 550 одиниць снігоприбиральної техніки та зробила запаси солі і піску

У РНБО відреагували на фейк z-пропаганди про масовані ракетні удари

За "уламками" по НПЗ у Саратові стоїть Головне управління розвідки

Відпочинь від Dota 2, адже студія Blizzard готується до анонсу ремастера Warcraft II

Масована нічна атака по Одесі: є жертви та поранені, моторошні кадри

Як можуть змінитися комунальні платіжки у 2025 році

"Укрзалізниця" оскандалилась через російську мову

Переломний момент: Генсек НАТО розповів, чому війська КНДР у Європі змінюють правила гри

Донька Маска через перемогу Трампа ухвалила важливе життєве рішення

Мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням

Фіксував розміщення військових об'єктів: ТЦКшник зливав росіянам позиції ЗСУ