Що робити, якщо зник зв'язок: стосується абонентів lifecell, Київстар, Vodafone

Що робити, якщо зник зв'язок: стосується абонентів lifecell, Київстар, Vodafone

Коли електроенергія вимикається, сигнал слабшає, а через жеякий час взагалі зникає – це стосується як мобільного зв’язку, так і Інтернету.

Базові станції мобільного зв’язку обладнані резервними джерелами живлення. Вони здатні забезпечувати автономну роботу базової станції від двох до п’яти годин за умови повної зарядження. Але, якщо батарея розрядилася, потрібен час для її повної підзарядки.

Що робити, якщо зник мобільний зв’язок – це питання в умовах нових відключень електроенергії знову актуальне. Раніше інструкцію щодо дій у такому випадку надали в Lifecell.

«Що робити, якщо пропала мережа вашого мобільного оператора? Національний роумінг – це використання потужностей всіх мобільних операторів у випадку, якщо немає можливості користуватись послугами свого оператора», - наголошували в «Lifecell».

В «Lifecell» також озвучили основні моменти використання національного роумінгу для абонентів. Так, назва мережі абонента може змінитись на одного з інших національних операторів (lifecell, Kyivstar, Vodafone).

«Це означає, що наразі для зв’язку ви використовуєте потужності іншого оператора», - пояснювали у «Lifecell».

Підкреслимо, що національний роумінг не потребує додаткової плати від абонентів, а тарифікація дзвінків та SMS відбувається згідно із тарифним планом оператора.

Зміна мережі оператора виконується автоматично за рахунок налаштування телефону «автоматичний вибір мережі».

«Якщо зв'язок вашого оператора зник, а автоматично перейти до іншого не вдалось, спробуйте вибрати іншу мережу вручну», - повідомляли в «Lifecell».

На Android це можна зробити наступним чином: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор.

На iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі.

Далі слід знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або Lifecell.

«Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу», - роз’яснювали в компанії.

Далі необхідно перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS.

Також в «Lifecell» наголошували, що впродовж дня слід намагатись вручну повернутись (підключитись) до мережі свого оператора.

Стосується всіх абонентів "Київстар": чи буде зв’язок та Інтернет під час нових відключень електроенергії.

"Vodafone" попередив всіх абонентів про проблеми: як не втратити номер.

Абоненти "Київстар" отримують дивні SMS.

Поделиться сюжетом

Последние новости

Внутренняя безопасность СБУ должна проверить генерала Носача, – Тука

Верховная Рада приняла закон: какие нововведения готовятся в армии

"Нафтогаз" предупредил украинцев об отоплении: известно, что нужно сделать перед включением тепла в жилище

Внук и дед из Одессы наладили международный наркотрафик в детских игрушках

Кличко: Столица подготовила к зиме 550 единиц снегоуборочной техники и сделала запас соли и песка

В СНБО отреагировали на фейк z-пропаганды о массированных ракетных ударах

За «обломками» по НПЗ в Саратове стоит Главное управление разведки

Отдых от Dota 2, ведь студия Blizzard готовится к анонсу ремастера Warcraft II

Массированная ночная атака по Одессе: есть жертвы и раненые, жуткие кадры

Как могут измениться коммунальные платежки в 2025 году

"Укрзализныця" оскандалилась из-за русского языка

Переломный момент: Генсек НАТО рассказал, почему войска КНДР в Европе меняют правила игры

Дочь Маска из-за победы Трампа приняла важное жизненное решение

Миллионные долги побуждают к повышению тарифов: вода из крана может стать дорогим удовольствием

Фиксировал размещение военных объектов: ТЦКшник сливал россиянам позиции ВСУ