Пошта втратила вашу посилку: українцям пояснили, як домогтися компенсації

Пошта втратила вашу посилку: українцям пояснили, як домогтися компенсації

На жаль, українці нерідко стикаються із ситуаціями, коли поштові оператори зіпсували або загубили їхні посилки. Особливо прикро, коли мова йде про відправлення з цінним вмістом. Щоб не залишитися без компенсації та повернути свої кошти, варто знати, які дії в таких випадках необхідно здійснити.

У Telegram-каналі "Захист прав споживачів" поділилися важливими рекомендаціями для тих, хто опинився в подібній ситуації.

Головне правило при відправленні посилки — зберігати квитанцію про оплату послуги та договір, укладений з кур'єрськими службами. У цих документах має бути вказана оціночна вартість посилки, вага та інша важлива інформація, що може стати у пригоді під час звернення за компенсацією.

Посилка, скріншот: YouTube

Експерти радять завчасно ознайомитися з умовами надання послуг на офіційних вебсайтах обраної кур'єрської компанії. Це допоможе розуміти механізм відшкодування збитків, який закріплено у публічному договорі.

Щоб мати можливість вимагати відшкодування у разі втрати або пошкодження відправлення, важливо виконувати наступні кроки:

  1. Опис вкладення: Важливо, щоб при відправленні був складений опис вмісту посилки.
  2. Оголошена вартість: Вказуйте реальну оголошену вартість посилки, щоб мати змогу отримати компенсацію за її вартість у разі втрати чи пошкодження.

    Посилка. Фото: Народний Ревізор
    Посилка. Фото: Народний Ревізор

Зазначені дії допоможуть захистити ваші права та отримати відшкодування у разі поштових проблем.

Згідно зі статтею 10 Закону України "Про захист прав споживачів", виконавець зобов’язаний впродовж одного місяця компенсувати збитки, якщо сталася втрата, пошкодження чи псування речі, прийнятої ним від споживача для надання послуги. Якщо поштовий оператор не бажає виконувати свої обов'язки, споживач має право звернутися до територіального органу Держпродспоживслужби.

Якщо ви звернулися до поштового оператора з претензією щодо втрати або пошкодження посилки, але отримали відмову, не варто зупинятися. Зверніться до Держпродспоживслужби — саме ця організація займається захистом прав споживачів в Україні. Вони допоможуть розібратися у ситуації та добитися справедливого відшкодування.

Раніше ми розповідали прооподаткування посилок з-за кордону: українців готують до великих змін

Також, повістка поштою: як відрізнити звичайний лист від листа з ТЦК

Поділитися сюжетом

Останні новини

"Суд так суд": Безугла відповіла на заяву Олександра Федієнка про намір подати до суду

Міносвіти готує круті зміни для школярів: введуть нові предмети

Українцям впаяють штрафи за збір горіхів, грибів та ягід: у Раді визначились з розміром покарання

Про що йдеться у таємних додатках до "плану перемоги" Зеленського

В МВС розповіли про зміни для водіїв з 1 листопада

Кіберудари ГУР по РФ. Усередині кремлівського режиму відбулися кадрові чистки

СБУ затримала посадовця «Укренерго», який заперечував державність України

Залишили без грошей на лікування: ПриватБанк заморожує рахунки важкохворих пенсіонерів

На небі з'являться Супермісяць і найяскравіша за 13 років комета: коли можна буде побачити унікальне явище

ЗСУ дозволили озброїтись "чаклунами"

Кіберудари ГУР по рф: усередині кремлівського режиму відбулися кадрові чистки

Як знизити артеріальний тиск без таблеток: експерти дали корисні поради

Франція надасть Україні свою нову розробку - дрони-камікадзе

У «Слузі народу» закликали діячів культури виходити на акції, щоб добиватися фінансування

Зеленський представив у Раді План перемоги