Пошта втратила вашу посилку: українцям пояснили, як домогтися компенсації

Пошта втратила вашу посилку: українцям пояснили, як домогтися компенсації

На жаль, українці нерідко стикаються із ситуаціями, коли поштові оператори зіпсували або загубили їхні посилки. Особливо прикро, коли мова йде про відправлення з цінним вмістом. Щоб не залишитися без компенсації та повернути свої кошти, варто знати, які дії в таких випадках необхідно здійснити.

У Telegram-каналі "Захист прав споживачів" поділилися важливими рекомендаціями для тих, хто опинився в подібній ситуації.

Головне правило при відправленні посилки — зберігати квитанцію про оплату послуги та договір, укладений з кур'єрськими службами. У цих документах має бути вказана оціночна вартість посилки, вага та інша важлива інформація, що може стати у пригоді під час звернення за компенсацією.

Посилка, скріншот: YouTube

Експерти радять завчасно ознайомитися з умовами надання послуг на офіційних вебсайтах обраної кур'єрської компанії. Це допоможе розуміти механізм відшкодування збитків, який закріплено у публічному договорі.

Щоб мати можливість вимагати відшкодування у разі втрати або пошкодження відправлення, важливо виконувати наступні кроки:

  1. Опис вкладення: Важливо, щоб при відправленні був складений опис вмісту посилки.
  2. Оголошена вартість: Вказуйте реальну оголошену вартість посилки, щоб мати змогу отримати компенсацію за її вартість у разі втрати чи пошкодження.

    Посилка. Фото: Народний Ревізор
    Посилка. Фото: Народний Ревізор

Зазначені дії допоможуть захистити ваші права та отримати відшкодування у разі поштових проблем.

Згідно зі статтею 10 Закону України "Про захист прав споживачів", виконавець зобов’язаний впродовж одного місяця компенсувати збитки, якщо сталася втрата, пошкодження чи псування речі, прийнятої ним від споживача для надання послуги. Якщо поштовий оператор не бажає виконувати свої обов'язки, споживач має право звернутися до територіального органу Держпродспоживслужби.

Якщо ви звернулися до поштового оператора з претензією щодо втрати або пошкодження посилки, але отримали відмову, не варто зупинятися. Зверніться до Держпродспоживслужби — саме ця організація займається захистом прав споживачів в Україні. Вони допоможуть розібратися у ситуації та добитися справедливого відшкодування.

Раніше ми розповідали прооподаткування посилок з-за кордону: українців готують до великих змін

Також, повістка поштою: як відрізнити звичайний лист від листа з ТЦК

Поділитися сюжетом

Останні новини

Верховна Рада ухвалила закон: які нововведення готуються в армії

"Нафтогаз" попередив українців про опалення: відомо, що потрібно зробити перед включенням тепла в оселі

​Онук та дід з Одеси налагодили міжнародний наркотрафік у дитячих іграшках

Кличко: Столиця підготувала до зими 550 одиниць снігоприбиральної техніки та зробила запаси солі і піску

У РНБО відреагували на фейк z-пропаганди про масовані ракетні удари

За "уламками" по НПЗ у Саратові стоїть Головне управління розвідки

Відпочинь від Dota 2, адже студія Blizzard готується до анонсу ремастера Warcraft II

Масована нічна атака по Одесі: є жертви та поранені, моторошні кадри

Як можуть змінитися комунальні платіжки у 2025 році

"Укрзалізниця" оскандалилась через російську мову

Переломний момент: Генсек НАТО розповів, чому війська КНДР у Європі змінюють правила гри

Донька Маска через перемогу Трампа ухвалила важливе життєве рішення

Мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням

Фіксував розміщення військових об'єктів: ТЦКшник зливав росіянам позиції ЗСУ

​Війська РФ атакують ЗСУ хімічними боєприпасами: за жовтень було понад 320 випадків