Пошта втратила вашу посилку: українцям пояснили, як домогтися компенсації

Пошта втратила вашу посилку: українцям пояснили, як домогтися компенсації

На жаль, українці нерідко стикаються із ситуаціями, коли поштові оператори зіпсували або загубили їхні посилки. Особливо прикро, коли мова йде про відправлення з цінним вмістом. Щоб не залишитися без компенсації та повернути свої кошти, варто знати, які дії в таких випадках необхідно здійснити.

У Telegram-каналі "Захист прав споживачів" поділилися важливими рекомендаціями для тих, хто опинився в подібній ситуації.

Головне правило при відправленні посилки — зберігати квитанцію про оплату послуги та договір, укладений з кур'єрськими службами. У цих документах має бути вказана оціночна вартість посилки, вага та інша важлива інформація, що може стати у пригоді під час звернення за компенсацією.

Посилка, скріншот: YouTube

Експерти радять завчасно ознайомитися з умовами надання послуг на офіційних вебсайтах обраної кур'єрської компанії. Це допоможе розуміти механізм відшкодування збитків, який закріплено у публічному договорі.

Щоб мати можливість вимагати відшкодування у разі втрати або пошкодження відправлення, важливо виконувати наступні кроки:

  1. Опис вкладення: Важливо, щоб при відправленні був складений опис вмісту посилки.
  2. Оголошена вартість: Вказуйте реальну оголошену вартість посилки, щоб мати змогу отримати компенсацію за її вартість у разі втрати чи пошкодження.

    Посилка. Фото: Народний Ревізор
    Посилка. Фото: Народний Ревізор

Зазначені дії допоможуть захистити ваші права та отримати відшкодування у разі поштових проблем.

Згідно зі статтею 10 Закону України "Про захист прав споживачів", виконавець зобов’язаний впродовж одного місяця компенсувати збитки, якщо сталася втрата, пошкодження чи псування речі, прийнятої ним від споживача для надання послуги. Якщо поштовий оператор не бажає виконувати свої обов'язки, споживач має право звернутися до територіального органу Держпродспоживслужби.

Якщо ви звернулися до поштового оператора з претензією щодо втрати або пошкодження посилки, але отримали відмову, не варто зупинятися. Зверніться до Держпродспоживслужби — саме ця організація займається захистом прав споживачів в Україні. Вони допоможуть розібратися у ситуації та добитися справедливого відшкодування.

Раніше ми розповідали прооподаткування посилок з-за кордону: українців готують до великих змін

Також, повістка поштою: як відрізнити звичайний лист від листа з ТЦК

Поделиться сюжетом

Последние новости

Верховная Рада приняла закон: какие нововведения готовятся в армии

"Нафтогаз" предупредил украинцев об отоплении: известно, что нужно сделать перед включением тепла в жилище

Внук и дед из Одессы наладили международный наркотрафик в детских игрушках

Кличко: Столица подготовила к зиме 550 единиц снегоуборочной техники и сделала запас соли и песка

В СНБО отреагировали на фейк z-пропаганды о массированных ракетных ударах

За «обломками» по НПЗ в Саратове стоит Главное управление разведки

Отдых от Dota 2, ведь студия Blizzard готовится к анонсу ремастера Warcraft II

Массированная ночная атака по Одессе: есть жертвы и раненые, жуткие кадры

Как могут измениться коммунальные платежки в 2025 году

"Укрзализныця" оскандалилась из-за русского языка

Переломный момент: Генсек НАТО рассказал, почему войска КНДР в Европе меняют правила игры

Дочь Маска из-за победы Трампа приняла важное жизненное решение

Миллионные долги побуждают к повышению тарифов: вода из крана может стать дорогим удовольствием

Фиксировал размещение военных объектов: ТЦКшник сливал россиянам позиции ВСУ

Войска РФ атакуют ВСУ химическими боеприпасами: за октябрь было более 320 случаев