Mitsubishi приєднується до Honda-Nissan

Mitsubishi приєднується до Honda-Nissan

Японський виробник автомобілів Mitsubishi Motors вирішив приєднатися до альянсу компаній Honda-Nissan, щоб зміцнити свої позиції на ринку та скласти конкуренцію китайським і американським автовиробникам.

Tesla і китайські автовиробники інвестують значні кошти в розвиток електромобілів, створюючи умови, в яких японські автовиробники не можуть конкурувати з ними з точки зору масштабу виробництва та ланцюгів поставок. Об’єднання Mitsubishi, Honda та Nissan має на меті створити потужний альянс, здатний протистояти цим викликам.

Об’єднання Mitsubishi та Honda-Nissan створить на внутрішньому ринку Японії дві основні сили: Toyota Motor Group та новостворений альянс Honda-Nissan-Mitsubishi. У березні цього року Honda і Nissan вже оголосили про всеосяжну угоду про співпрацю, проте доля Mitsubishi Motors залишалася невизначеною.

Зараз Mitsubishi Motors підписала угоду про нерозголошення інформації з Honda та Nissan і розпочала переговори про об’єднання. Honda і Nissan, які є другим і третім найбільшими автовиробниками в Японії з глобальними продажами 4,1 мільйона і 3,44 мільйона одиниць відповідно, разом з Mitsubishi Motors матимуть загальні продажі 8,35 мільйона автомобілів. Це значно зміцнить їхні позиції на ринку.

Toyota, найбільший автовиробник Японії, вже об’єдналася з такими компаніями, як Daihatsu, Suzuki, Subaru, Mazda і Hino Motors, досягнувши сукупного обсягу продажів у 16 мільйонів одиниць. Новий альянс Honda-Nissan-Mitsubishi має намір стандартизувати бортове програмне забезпечення, що керує автомобілем, та впроваджувати високоефективні технології, одночасно знижуючи витрати.

Honda і Nissan планують спільно розробляти базове програмне забезпечення для автомобілів та обговорюють його використання в автомобілях Mitsubishi Motors. Компанії також розглянуть можливість доповнення своїх лінійок автомобілів. Наприклад, Honda не виробляє гібридні транспортні засоби з можливістю підзарядки (PHV) або пікапи в Японії, тоді як Mitsubishi Motors має сильні позиції в цій галузі. Це може стати основою для співпраці у сфері виробництва оригінального обладнання (OEM).

Основною причиною об’єднання зусиль японських компаній є значне відставання у перегонах за ринок електромобілів. У 2023 році Nissan і Honda продали лише 140 000 і 19 000 електромобілів відповідно, тоді як Tesla і BYD були далеко попереду з 1,8 мільйона і 1,57 мільйона одиниць. На найбільшому автомобільному ринку світу, в Китаї, Honda і Nissan змушені змінювати свої стратегії через конкуренцію з недорогими електромобілями місцевого виробництва.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Хрусткі огірки на зиму: зірка "Мастер Шеф" розкрила родинний рецепт

Коли висаджувати сажанці винограду для щедрого врожаю: садівники назвали ідеальний час

Жовтневе сонячне затемнення: астрологиня розповіла, що зміниться у житті українців

Водіям підказали, як уникнути штрафу у разі зупинки поліцією: хитрість із двигуном

Як зберегти врожай гарбуза правильно: господарі назвали головні правила

Україна може опинитися у блекауті на кілька днів – енергетики назвали реальну загрозу

Хто собі бере те, що йому не положено, буде розплата, - Інна Гнатюк про період з 10 жовтня до 25 листопада

Курці, готуйтеся – з 2025 року сигарети подорожчають: подробиці нового закону

Пончики без цукру: переможниця "Мастер Шеф" дала рецепт смачного десерту

Коли збирати врожай капусти у 2024 році: господині назвали кращі терміни

Не в лоб, а через фланги: експерт пояснив тактику наступу ворога і як їй протидіяти

Мобілізація в жовтні: на кого з нетерпінням чекає ТЦК

«Не можна сидіти на трьох стільцях»: експерт розповів, що чекає на Грузію далі

Фікрет Шабанов заявив, що росія хоче розпаду Туреччини: «Ось чому вона йде до БРІКСу»

Допомога у звільненні та реабілітації військовополонених: нова резолюція ПАРЄ