Mitsubishi приєднується до Honda-Nissan

Mitsubishi приєднується до Honda-Nissan

Японський виробник автомобілів Mitsubishi Motors вирішив приєднатися до альянсу компаній Honda-Nissan, щоб зміцнити свої позиції на ринку та скласти конкуренцію китайським і американським автовиробникам.

Tesla і китайські автовиробники інвестують значні кошти в розвиток електромобілів, створюючи умови, в яких японські автовиробники не можуть конкурувати з ними з точки зору масштабу виробництва та ланцюгів поставок. Об’єднання Mitsubishi, Honda та Nissan має на меті створити потужний альянс, здатний протистояти цим викликам.

Об’єднання Mitsubishi та Honda-Nissan створить на внутрішньому ринку Японії дві основні сили: Toyota Motor Group та новостворений альянс Honda-Nissan-Mitsubishi. У березні цього року Honda і Nissan вже оголосили про всеосяжну угоду про співпрацю, проте доля Mitsubishi Motors залишалася невизначеною.

Зараз Mitsubishi Motors підписала угоду про нерозголошення інформації з Honda та Nissan і розпочала переговори про об’єднання. Honda і Nissan, які є другим і третім найбільшими автовиробниками в Японії з глобальними продажами 4,1 мільйона і 3,44 мільйона одиниць відповідно, разом з Mitsubishi Motors матимуть загальні продажі 8,35 мільйона автомобілів. Це значно зміцнить їхні позиції на ринку.

Toyota, найбільший автовиробник Японії, вже об’єдналася з такими компаніями, як Daihatsu, Suzuki, Subaru, Mazda і Hino Motors, досягнувши сукупного обсягу продажів у 16 мільйонів одиниць. Новий альянс Honda-Nissan-Mitsubishi має намір стандартизувати бортове програмне забезпечення, що керує автомобілем, та впроваджувати високоефективні технології, одночасно знижуючи витрати.

Honda і Nissan планують спільно розробляти базове програмне забезпечення для автомобілів та обговорюють його використання в автомобілях Mitsubishi Motors. Компанії також розглянуть можливість доповнення своїх лінійок автомобілів. Наприклад, Honda не виробляє гібридні транспортні засоби з можливістю підзарядки (PHV) або пікапи в Японії, тоді як Mitsubishi Motors має сильні позиції в цій галузі. Це може стати основою для співпраці у сфері виробництва оригінального обладнання (OEM).

Основною причиною об’єднання зусиль японських компаній є значне відставання у перегонах за ринок електромобілів. У 2023 році Nissan і Honda продали лише 140 000 і 19 000 електромобілів відповідно, тоді як Tesla і BYD були далеко попереду з 1,8 мільйона і 1,57 мільйона одиниць. На найбільшому автомобільному ринку світу, в Китаї, Honda і Nissan змушені змінювати свої стратегії через конкуренцію з недорогими електромобілями місцевого виробництва.

Поділитися сюжетом

Останні новини

Верховна Рада ухвалила закон: які нововведення готуються в армії

"Нафтогаз" попередив українців про опалення: відомо, що потрібно зробити перед включенням тепла в оселі

​Онук та дід з Одеси налагодили міжнародний наркотрафік у дитячих іграшках

Кличко: Столиця підготувала до зими 550 одиниць снігоприбиральної техніки та зробила запаси солі і піску

У РНБО відреагували на фейк z-пропаганди про масовані ракетні удари

За "уламками" по НПЗ у Саратові стоїть Головне управління розвідки

Відпочинь від Dota 2, адже студія Blizzard готується до анонсу ремастера Warcraft II

Масована нічна атака по Одесі: є жертви та поранені, моторошні кадри

Як можуть змінитися комунальні платіжки у 2025 році

"Укрзалізниця" оскандалилась через російську мову

Переломний момент: Генсек НАТО розповів, чому війська КНДР у Європі змінюють правила гри

Донька Маска через перемогу Трампа ухвалила важливе життєве рішення

Мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням

Фіксував розміщення військових об'єктів: ТЦКшник зливав росіянам позиції ЗСУ

​Війська РФ атакують ЗСУ хімічними боєприпасами: за жовтень було понад 320 випадків