Mitsubishi приєднується до Honda-Nissan

Mitsubishi приєднується до Honda-Nissan

Японський виробник автомобілів Mitsubishi Motors вирішив приєднатися до альянсу компаній Honda-Nissan, щоб зміцнити свої позиції на ринку та скласти конкуренцію китайським і американським автовиробникам.

Tesla і китайські автовиробники інвестують значні кошти в розвиток електромобілів, створюючи умови, в яких японські автовиробники не можуть конкурувати з ними з точки зору масштабу виробництва та ланцюгів поставок. Об’єднання Mitsubishi, Honda та Nissan має на меті створити потужний альянс, здатний протистояти цим викликам.

Об’єднання Mitsubishi та Honda-Nissan створить на внутрішньому ринку Японії дві основні сили: Toyota Motor Group та новостворений альянс Honda-Nissan-Mitsubishi. У березні цього року Honda і Nissan вже оголосили про всеосяжну угоду про співпрацю, проте доля Mitsubishi Motors залишалася невизначеною.

Зараз Mitsubishi Motors підписала угоду про нерозголошення інформації з Honda та Nissan і розпочала переговори про об’єднання. Honda і Nissan, які є другим і третім найбільшими автовиробниками в Японії з глобальними продажами 4,1 мільйона і 3,44 мільйона одиниць відповідно, разом з Mitsubishi Motors матимуть загальні продажі 8,35 мільйона автомобілів. Це значно зміцнить їхні позиції на ринку.

Toyota, найбільший автовиробник Японії, вже об’єдналася з такими компаніями, як Daihatsu, Suzuki, Subaru, Mazda і Hino Motors, досягнувши сукупного обсягу продажів у 16 мільйонів одиниць. Новий альянс Honda-Nissan-Mitsubishi має намір стандартизувати бортове програмне забезпечення, що керує автомобілем, та впроваджувати високоефективні технології, одночасно знижуючи витрати.

Honda і Nissan планують спільно розробляти базове програмне забезпечення для автомобілів та обговорюють його використання в автомобілях Mitsubishi Motors. Компанії також розглянуть можливість доповнення своїх лінійок автомобілів. Наприклад, Honda не виробляє гібридні транспортні засоби з можливістю підзарядки (PHV) або пікапи в Японії, тоді як Mitsubishi Motors має сильні позиції в цій галузі. Це може стати основою для співпраці у сфері виробництва оригінального обладнання (OEM).

Основною причиною об’єднання зусиль японських компаній є значне відставання у перегонах за ринок електромобілів. У 2023 році Nissan і Honda продали лише 140 000 і 19 000 електромобілів відповідно, тоді як Tesla і BYD були далеко попереду з 1,8 мільйона і 1,57 мільйона одиниць. На найбільшому автомобільному ринку світу, в Китаї, Honda і Nissan змушені змінювати свої стратегії через конкуренцію з недорогими електромобілями місцевого виробництва.

Поделиться сюжетом

Последние новости

Тыквенно-апельсиновый пудинг: "Мастер Шеф" Татьяна Литвинова раскрыла секрет простого и вкусного десерта

Как правильно сажать голубику: советы и секреты от профессиональных фермеров

Хрустящие огурцы на зиму: звезда "Мастер Шеф" раскрыла семейный рецепт

Когда высаживать саженцы винограда для щедрого урожая: садоводы назвали идеальное время

Октябрьское солнечное затмение: астрологиня рассказала, что изменится в жизни украинцев

Водителям подсказали, как избежать штрафа в случае остановки полицией: хитрость с двигателем

Как сохранить урожай тыквы правильно: хозяева назвали главные правила

Украина может оказаться в блекауте на несколько дней – энергетики назвали реальную угрозу

Кто берет то, что ему не положено, будет расплата в этот период, - Инна Гнатюк о периоде с 10 октября по 25 ноября

Курильщики, готовьтесь – с 2025 года сигареты подорожают: подробности нового закона

Пончики без сахара: победительница "Мастер Шеф" дала рецепт вкусного десерта

Не в лоб, а через фланги: эксперт объяснил тактику наступления врага и как ей противодействовать

Когда собирать урожай капусты в 2024 году: хозяйки назвали лучшие сроки

Мобилизация в октябре: кого с нетерпением ждет ТЦК

«Нельзя сидеть на трех стульях»: эксперт рассказал, что ждет Грузию дальше