Замість США та ЄС: Китай переорієнтовує свої електромобілі на ринки інших країн

Не маючи доступу до американських ринків і піддаючись нападкам у Європі, китайські виробники електромобілів зосередилися на країнах, де їм раді. Одна з найбільших - Бразилія.

Про це повідомляє агентство Bloomberg.

"BYD та Great Wall Motor вже домінують у продажах електромобілів на шостому за величиною автомобільному ринку світу. Тепер ці два китайські гіганти будують заводи і там - що допоможе їм продавати автомобілі без тарифів по всій Латинській Америці, так само як президент Джо Байден обіцяє 100% тарифи в США", - пише агентство.

Це може стати прикладом для інших галузей і регіонів. Китайські потужні виробники здійняли галас у всьому світі, оскільки дешевий експорт загрожує джерелам існування місцевих фірм і робітників. Якщо вони хочуть охопити більше глобальних споживачів - а в умовах цінових війн, що вирують на батьківщині, вони хочуть - пекінські компанії перебувають під тиском необхідності інвестувати, виробляти й наймати працівників на закордонних ринках, а не просто відправляти туди товари.

BYD сподівається розпочати виробництво до середини 2025 року на новому заводі, який стане першим за межами Азії. Great Wall прагне випередити цей показник на кілька місяців - почати виробництво позашляховиків поблизу Сан-Паулу до кінця цього року.

"Китайські бренди повинні інвестувати за межами Китаю, щоб уникнути посилення протекціонізму", - каже директор з інституційних зв'язків Great Wall у Бразилії Рікардо Бастос.

Згідно з нещодавнім дослідженням, у Південно-Східній Азії прямі китайські інвестиції минулого року зросли майже в чотири рази. В автомобільній промисловості BYD має великий проєкт в Угорщині, а Chery Automobile минулого місяця оголосила про плани виробництва в Таїланді.

За даними аналітичного центру Rhodium Group, загалом китайські іноземні інвестиції в ланцюжок створення вартості електромобілів у 2023 році, ймовірно, встановлять рекорд, перевищивши 30 мільярдів доларів.

Читайте також:?Китайські електромобілі завойовують ЄС. Як європейці відповідають?

Нагадаємо:

Президент Сполучених Штатів Джо Байден підвищуєтарифні ставки на імпорт китайських товарів, серед яких напівпровідники, акумулятори, сонячні батареї та електромобілі.?

Поділитися сюжетом

Останні новини

Внутрішня безпека СБУ має перевірити генерала Носача, – Тука

Верховна Рада ухвалила закон: які нововведення готуються в армії

"Нафтогаз" попередив українців про опалення: відомо, що потрібно зробити перед включенням тепла в оселі

​Онук та дід з Одеси налагодили міжнародний наркотрафік у дитячих іграшках

Кличко: Столиця підготувала до зими 550 одиниць снігоприбиральної техніки та зробила запаси солі і піску

У РНБО відреагували на фейк z-пропаганди про масовані ракетні удари

За "уламками" по НПЗ у Саратові стоїть Головне управління розвідки

Відпочинь від Dota 2, адже студія Blizzard готується до анонсу ремастера Warcraft II

Масована нічна атака по Одесі: є жертви та поранені, моторошні кадри

Як можуть змінитися комунальні платіжки у 2025 році

"Укрзалізниця" оскандалилась через російську мову

Переломний момент: Генсек НАТО розповів, чому війська КНДР у Європі змінюють правила гри

Донька Маска через перемогу Трампа ухвалила важливе життєве рішення

Мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням

Фіксував розміщення військових об'єктів: ТЦКшник зливав росіянам позиції ЗСУ