Замість США та ЄС: Китай переорієнтовує свої електромобілі на ринки інших країн

Не маючи доступу до американських ринків і піддаючись нападкам у Європі, китайські виробники електромобілів зосередилися на країнах, де їм раді. Одна з найбільших - Бразилія.

Про це повідомляє агентство Bloomberg.

"BYD та Great Wall Motor вже домінують у продажах електромобілів на шостому за величиною автомобільному ринку світу. Тепер ці два китайські гіганти будують заводи і там - що допоможе їм продавати автомобілі без тарифів по всій Латинській Америці, так само як президент Джо Байден обіцяє 100% тарифи в США", - пише агентство.

Це може стати прикладом для інших галузей і регіонів. Китайські потужні виробники здійняли галас у всьому світі, оскільки дешевий експорт загрожує джерелам існування місцевих фірм і робітників. Якщо вони хочуть охопити більше глобальних споживачів - а в умовах цінових війн, що вирують на батьківщині, вони хочуть - пекінські компанії перебувають під тиском необхідності інвестувати, виробляти й наймати працівників на закордонних ринках, а не просто відправляти туди товари.

BYD сподівається розпочати виробництво до середини 2025 року на новому заводі, який стане першим за межами Азії. Great Wall прагне випередити цей показник на кілька місяців - почати виробництво позашляховиків поблизу Сан-Паулу до кінця цього року.

"Китайські бренди повинні інвестувати за межами Китаю, щоб уникнути посилення протекціонізму", - каже директор з інституційних зв'язків Great Wall у Бразилії Рікардо Бастос.

Згідно з нещодавнім дослідженням, у Південно-Східній Азії прямі китайські інвестиції минулого року зросли майже в чотири рази. В автомобільній промисловості BYD має великий проєкт в Угорщині, а Chery Automobile минулого місяця оголосила про плани виробництва в Таїланді.

За даними аналітичного центру Rhodium Group, загалом китайські іноземні інвестиції в ланцюжок створення вартості електромобілів у 2023 році, ймовірно, встановлять рекорд, перевищивши 30 мільярдів доларів.

Читайте також:?Китайські електромобілі завойовують ЄС. Як європейці відповідають?

Нагадаємо:

Президент Сполучених Штатів Джо Байден підвищуєтарифні ставки на імпорт китайських товарів, серед яких напівпровідники, акумулятори, сонячні батареї та електромобілі.?

Поделиться сюжетом

Последние новости

Внутренняя безопасность СБУ должна проверить генерала Носача, – Тука

Верховная Рада приняла закон: какие нововведения готовятся в армии

"Нафтогаз" предупредил украинцев об отоплении: известно, что нужно сделать перед включением тепла в жилище

Внук и дед из Одессы наладили международный наркотрафик в детских игрушках

Кличко: Столица подготовила к зиме 550 единиц снегоуборочной техники и сделала запас соли и песка

В СНБО отреагировали на фейк z-пропаганды о массированных ракетных ударах

За «обломками» по НПЗ в Саратове стоит Главное управление разведки

Отдых от Dota 2, ведь студия Blizzard готовится к анонсу ремастера Warcraft II

Массированная ночная атака по Одессе: есть жертвы и раненые, жуткие кадры

Как могут измениться коммунальные платежки в 2025 году

"Укрзализныця" оскандалилась из-за русского языка

Переломный момент: Генсек НАТО рассказал, почему войска КНДР в Европе меняют правила игры

Дочь Маска из-за победы Трампа приняла важное жизненное решение

Миллионные долги побуждают к повышению тарифов: вода из крана может стать дорогим удовольствием

Фиксировал размещение военных объектов: ТЦКшник сливал россиянам позиции ВСУ